Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Weer een duitse omi op de belgische wegen

ben net terug van een kennis en ben extra in Viersen langs gereden om die omega eens stikkem te bekijken ...........hm staat die er niet meer tussen :'( en ik dacht ,dat jullie hem erder kunnen halen
 
We hebben ondertussen al wat geknutseld aan de witte.
Wat is er gebeurd...

1: alle filters en olie en bougies vervangen.
2: olielekje aan de cartepan opgelost door middel van een nieuwe oliestop.
3: standlichtje vervangen
4: Uitlaat (achterste demper) vervangen
5: Krakende deuren opgelost door twee nieuwe ringetjes
6: Parkeersensoren deden het niet bij aankoop => ze doen het nu wel sinds we de batterij verwijderd hebben om het standlichtje te vervangen
7: Afdekzeil van de bagageruimte ontbrak. Wil het nu net lukken dat ze hier op de plaatselijke sloop een paar dagen geleden een station afleveren.
Hoes opgepikt voor 50 euro :)
8: 4 nieuwe sloffen erop en laten uitlijnen
9: Bestuurdersstoel zat vast in de hoogste stand => opgelost en werkt terug naar behoren.
10: Nieuwe bodemplaat wordt vandaag gemonteerd samen met het rechterachterlicht (zit een scheur in het originele), dat deze morgen netjes werd afgeleverd door Jacco. Waarvoor hartelijk dank d:)b

Zodoende weer een technisch volledig intakte omega op de baan. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
For the record, achterlichtje is via mij naar AJ gegaan die zo goed was het af te leveren.

Teamwork. :)

Goed bezig. Dat wordt een keurige Omega zo.
 
Sorry, my mistake.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanmorgen nog niet zo fris was. Gisteren zware avond gehad 8)7 .

Bij deze eveneens aan AJ een welgemeende bedankt. d:)b
 
Bovenaan