Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Weer thuis

yoyo

The UK brothers
B-Buster zei:
Ziet er goed uit. Tevreden over het spuitwerk?

Zo op het eerste gezicht ziet het er echt mooi uit maar......... nadat ik haar even met een poetsdoekje geaaid had kom ik toch weer allerlei
kleine oneffenheden tegen.(viel mij wel weer een beetje tegen maar het is uiteraard veel beter als het was)

Maar.....ik heb besloten dat die kleine dingetjes niet de moeite waard zijn om daar een hoop stennis over te gaan maken.
Om niet al te negatief over te komen denk ik dat als ik hier opnieuw wat aan zou laten doen dan gebeurt er toch wel weer wat anders.

Maar ik ga wel weer bij hem langs om het even te hebben over een andere heftige lakschade (die er vanaf het begin dat ik
haar kocht al opzat) nl de deur aan de bestuurders kant, en dan maar weer kijken of hij er een leuke prijs van kan maken.
Dan zou ik in het najaar de deurpanelen kunnen laten spuiten.....misschien.
 
Ziet er weer netjes uit Aart.Ik heb nog wel een goeie hond die je er bij kan laten waken _O- .er gebeurd nog wel eens wat bij jou in de buurt _O-
 

Joep

Verbannen
yoyo zei:
B-Buster zei:
Ziet er goed uit. Tevreden over het spuitwerk?

Zo op het eerste gezicht ziet het er echt mooi uit maar......... nadat ik haar even met een poetsdoekje geaaid had kom ik toch weer allerlei
kleine oneffenheden tegen.(viel mij wel weer een beetje tegen maar het is uiteraard veel beter als het was)

Maar.....ik heb besloten dat die kleine dingetjes niet de moeite waard zijn om daar een hoop stennis over te gaan maken.
Om niet al te negatief over te komen denk ik dat als ik hier opnieuw wat aan zou laten doen dan gebeurt er toch wel weer wat anders.

Maar ik ga wel weer bij hem langs om het even te hebben over een andere heftige lakschade (die er vanaf het begin dat ik
haar kocht al opzat) nl de deur aan de bestuurders kant, en dan maar weer kijken of hij er een leuke prijs van kan maken.
Dan zou ik in het najaar de deurpanelen kunnen laten spuiten.....misschien.
Je zou natuurlijk kunnen beginnen over die oneffenheden van het spuitwerk, maar dat je daar wel mee kunt leven. Maar als tegenprestatie van hun kant om het ''goed'' te maken, zou je kunnen vragen of ze je deur fixen. Ideetje? :)
 

yoyo

The UK brothers
Ik zat er eerst aan te denken om een deal te maken en mijn deuren te laten spuiten, maar elke keer als ik naar hem toe liep
zag ik de oneffenheden en baalde daar enorm van.
Dus ik gisteren terug en de "baas" in kwestie mompelde iets van "die sukkel" en daar bedoelde hij de spuiter in kwestie mee
en zag ook direct de plekjes die ik bedoelde gelukkig zodat ik daar niet moeilijk over hoefde te doen.

Over twee weken wordt de kap helemaal overgespoten. (en dan goed hoop ik)
 

Vega

Medewerker
Administrator
yoyo zei:
Over twee weken wordt de kap helemaal overgespoten. (en dan goed hoop ik)

Zit niet echt mee met die lui daar. Wordt het niet eens tijd voor een andere spuiter.
 
Ha Aart,

Ik vind; als de zaak wordt gespoten dan moet het ook goed zijn. Je betaalt er tenslotte fors voor. Mooi dat het nu alsnog goed wordt uitgevoerd. Ik zou - als ik jouw was - toch eens gaan kijken naar een andere autospuiter. Er zijn er zat. Volgens mij is Vega best tevreden over de zijn autospuiter; misschien ook iets voor jouw?

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Vega zei:
yoyo zei:
Over twee weken wordt de kap helemaal overgespoten. (en dan goed hoop ik)

Zit niet echt mee met die lui daar. Wordt het niet eens tijd voor een andere spuiter.
OmegaUser zei:
Ha Aart,

Ik vind; als de zaak wordt gespoten dan moet het ook goed zijn. Je betaalt er tenslotte fors voor. Mooi dat het nu alsnog goed wordt uitgevoerd. Ik zou - als ik jouw was - toch eens gaan kijken naar een andere autospuiter. Er zijn er zat. Volgens mij is Vega best tevreden over de zijn autospuiter; misschien ook iets voor jouw?

Groet,

Walter

Ja , het wordt inderdaad tijd om eens een andere Spuiter te zoeken in het vervolg.
Hier bleef ik komen omdat er steeds weer een klusje in de andere klus vloeide, en na deze kap ben ik daar klaar mee.
Vwb een andere spuiter moet het toch wel enigzins in de buurt liggen omdat ik de wagen moet brengen en halen op vrij
ongunstige tijden (mijn tijden in ruste zijn nogal afwijkend dan bij de meeste andere werkende mensen ;) )

Maar dat ik met deze klaar ben is duidelijk, ik ben voor elke klus twee keer terug geweest.
Lees: Achterbumper - gespoten en vervolgens alle pdc bedrading los
Voorbumper - hersteld en lip geplaatst (echter de lip zat niet strak tegen de bumper dus opnieuw.)
Motorkap - allerlei oneffenheden- (weer opnieuw spuiten).
 
Dat zou ik inderdaad ook doen, één keer kan, twee keer is verdacht maar drie keer is er teveel aan.
Dat men gewoon hun werk doet waar men voor betaald wordt zonder je als klant ervoor moet zorgen maken, het is toch ook een heel gedoe je auto brengen en achter moeten laten.
Gelijk heb je!
 
Bovenaan