Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wie ben ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo alle omega fans.
ik ben pattrick blom uit hoogvliet (rotterdam).
ik heb sinds kort ook een omega gekocht na ruim 6 jaar vectra b cdx gereden te hebben.
De omega die gekocht heb is een b2 executive 3.2 v6 van 2001.
Ik hoop er net zo veel plezier van te hebben als de vectra maar is denk geen probleem.
het is echt een super fijne auto hij rijdt echt heel lekker en is superstil en zeer soepel.
dus echt relax rijden.
 
Welkom op het forum en veel zorgeloos plezier gewenst met de omega. :w

Nu nog een paar mooie fotos en we zijn helemaal gelukkig. ;)
 
Hallo Pattrick,

is jouw naam jouw echte naam ? Dus met dubbel 't' ?
Of had de gemeente-ambtenaar destijds een borrel teveel op een typte 2 t's i.p.v. 1 toen jouw vader je kwam inschrijven op het gemeentehuis ? :+

Enne, hoe je foto's moet plaatsen, plus nog veel meer, staat allemaal beschreven in de 'How to...' categorie :)
Deze specifieke vraag staat toevallig ook in mijn onderschrift. Je kunt op de rode tekst klikken :)

Veel leesplezier hier... en ik hoop dat mijn 'How to...' duidelijk is zodat we snel foto's van jouw Omi mogen bewonderen :)

:w Ruud
 
ja dat klopt mijn naam is idd met dubbel t. de enigste in nederland zo ver ik weet.
en nog bedankt voor de tip foto volgt snel zodra ik een mooie heb.
het weer werkt hellaas niet zo mee op het moment.

gr patt
 
2jtds2.jpg


hier de foto van waar ik hem gekocht heb zelf heb ik nog geen foto's gemaakt.
 
Hallo Pattrick,

Welkom op het OOP. Mooie Omega d:)b ; mooie uitvoering en in een mooie kleur. Is je Omega verlaagd? Op basis van de foto krijg ik namelijk die indruk.

Groet,

Walter
 
Hoi pattrick,

welkom hier.

Wat even gezegd moet worden: Wat een mooie kleur heeft die van jou _/-\o_

groet hessel
 
zo ver ik weet is hij niet verlaagd alleen weet ik dat hij automatische niveau regeling heeft.
hij is in ieder geval niet stug met rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan