Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie ik ben

Dag allemaal, ik ben Jan Willem en sinds 2017 rij ik, met over het algemeen, veel plezier rond in mijn Vauxhall Omega 3.2 V6 Elite Caravan uit 2001 op LPG.
Mooie complete auto met een geweldige motor. De vorige eigenaar had hem geïmporteerd uit Engeland en LPG laten inbouwen. Ik nam hem over met 72.000 Miles op de teller. Dat het stuur aan de rechterkant zit went snel en levert soms leuke situaties op, enige onhandigheden zijn, parkeergarages (je blijft er wel lenig bij) en provinciale wegen rijdend achter een vrachtwagen, je ziet geen fluit. Qua onderhoud valt het allemaal wel een beetje tegen, behoorlijk wat dure reparaties en onderhoudsbeurten gehad. Veel is vernieuwd en ondertussen tik ik bijna de 200.000 Miles aan, ongeveer 320.000km.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kijk aan, een echte Vauxhall. Leuk om te lezen dat we die ook in NL kunnen tegenkomen! Al lekker mee onderweg geweest. d:)b
 
Bovenaan