Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wie is henri

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou dat ben ik al 30 jaar

ik ben al jaren opel verslaafd en heb me beperkt tot 6 cilinders ik heb zelf eenpaar omega's in diverse staaten en mn ouders rijden ook al dik 35jaar opel

er staan momenteel 4 omega turbo diesels waarvan 2 in de mv6 uitvoering ''96 ''97 een cd ''96 én een elegance ''00 de eerste 3 hebben gezamelijk ongeveer 1.3 miljoen op de tellers

de elegance is de dagelijkse auto van mn ouders en ik rij een ''99 mv6 3.0 voor lange ritten en doordeweeks rij ik een dodge ram 3500 8.0 v10 op vrachtwagen kenteken (een WAT ??!?!? ja een dodge ) verder heb ik nog een ''98 combo daar rijdt mn meisje in

voor de hobby heb ik nog staan

de 2 omega's td
monza gse 3.0 ''84
d kadett 1.3 ''82
astra gsi v6 op kenteken ''91 project
rekord irmscher 2.6 dualram ''86
vectra v6 ''94
calibra v6 ''94
en nog diverse slopers
omega met sennie irmscher neus en sennie interieur
omega 2.6 dualram
ascona irmscher ''88
senator 3.0 ''87
omega 2.3 diesel
en een 2 tal combo's 1.7d ''89 ''93

als werk ben ik 1ste automonteur en apk keurmeester en zo nu en dan rijdt ik touringcar meest als disco chauffeur

mvg henri
 
Nou Henri,
jij hebt wel een hele kleurrijke verzameling staan zeg... hallo.... <+:) langs geweest ?

Van harte welkom en laat eens wat fotootjes zien van dat wagenpark... want ik ben niet nieuwsgierig... ik wil alleen graag alles weten :Y (en zien :P )

:w Ruud
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Henri!

Zo, wat een verzameling is dat. Tja dan kan ik niet anders dan heel nieuwsgierig worden naar de foto's. Je hebt dan vast wel een aardig terrein tot je beschikking om dat allemaal kwijt te kunnen.

Adverteer je er ook mee op Marktplaats? Ik zag laatst toevallig 2 stuks MV6 TD's staan waarbij ik de indruk had dat die verkoper nog veel meer had staan. :)
 
P7100108.jpg


dit is de trailer trekker showof hebbe ding wat ik altijd mooi heb gevonden en nu een half jaar heb (hoera gelijk de bak aan puin )

22042009665.jpg


de omega 3.0mv6 2de auto van mn ouders en mij (gaat een van de andere auto's in staking rijdt deze)ik doe het onderhoud zij de belasting

21072008293-1.jpg


de rekord dual ram (rijdt momenteel niet aandrijfas is geknapt door defect diff )

05052007.jpg


de combo waar mn meisje in rijdt

omega1.jpg


de omega's op rij ik denk leuke foto kijk ik later rijdt er net een 4de omega achterlangs leuk toeval

omegagrijs.jpg


diesel mv6 (eigenlijk voor onderdelen teveel voor apk om zin aan te krijgen en er zijn auto's genoeg )

dkadetvoor.jpg


de d kadett 1.3 automaat

calibra.jpg


calibra v6 in opbouw bijna klaar

ascona.jpg


ascona c irmscher en de sennie voor onderdelen

zo dat zijn ze niet allemaal maar goed voor veel heb ik onderdelen wat te koop ma biedt weinig aan de grijze mag weg voor delen is verder technisch goed maar veel punten voor apk en dat is hij me niet waard dus zoek je wat ??vragen kan altijd
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Henri,

Indrukwekkende collectie heb je daar en zo te zien genoeg ruimte om het allemaal kwijt te kunnen.
 
Wat een collectie ! ! !

Leuk om je verzameling te zien. Brengt wel weer herrinneringen op.

Welkom op het forum.

Groet, Richard
 
Hallo Henri,

Welkom op het OOP. Indrukwekkende verzameling d:)b . En dan ook nog de ruimte om alles te kunnen stallen. Je hebt altijd mensen die het weer beter voor elkaar hebben dan anderen ;) .

Groet,

Walter
 
Oooooh, die Dodge Ram wil ik wel een keer van je huren... mijn vrouw vindt dat een geweldig apparaat d:)b
De kleur spreekt mij niet zo aan... maar dat is te verhelpen ;)
Wanneer is de bak gemaakt ? _O-
 
MetalRush zei:
Oooooh, die Dodge Ram wil ik wel een keer van je huren... mijn vrouw vindt dat een geweldig apparaat d:)b
De kleur spreekt mij niet zo aan... maar dat is te verhelpen ;)
Wanneer is de bak gemaakt ? _O-


heb je wel een vrachtwagen rijbewijs anders kan je alleen maar kijken naar t ding mocht ik m onwaarschijnlijker wijze zonder mezelf verhuren :)
 
Yups, ben ook pompbediener bij de brandweer d:)b

Doet ie het al weer dan ?
Lijkt mij wel gillen om mijn vrouw daar een keer mee te verrassen... bij haar op kantoor of zo... dikke lol :Y
Ze roept en wijst altijd als er weer een dikke RAM voorbij komt... die van jou is dat nog eens in het kwadraat _O-

Kan ik je niet omkopen met een unieke, enige, échte OOP koffiemok dan ?? _O-
 
MetalRush zei:
Yups, ben ook pompbediener bij de brandweer d:)b

Doet ie het al weer dan ?
Lijkt mij wel gillen om mijn vrouw daar een keer mee te verrassen... bij haar op kantoor of zo... dikke lol :Y
Ze roept en wijst altijd als er weer een dikke RAM voorbij komt... die van jou is dat nog eens in het kwadraat _O-

Kan ik je niet omkopen met een unieke, enige, échte OOP koffiemok dan ?? _O-

de dodge is vandaag net opgehaald en naar de reveisie boer gebracht morgen overmorgen gaat de bak uitelkaar en hoorik hoever hij weg is en kijk ik wat ik doe
deel rep ??? ex
orginele revisie 1900 ex
versterkte revisie 2400ex

mocht hij een keer klaar zijn en ik en een keer in de buurt kan er vast wel iets maar t is maar waar je woont
hij is verhoogd met grotere wielen en heeft de draaicirkel van een olietanker en t verbuik ook trouwens ding rijdt 1 op 2.7 })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan