Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie kan er voor mij mijn ABS computer uitbouwen

Vega

Medewerker
Administrator
Daar zegt de EPC niks over, alleen dat er een DX inzit.
Deze zit er bij jouw waarschijnlijk ook in.
 
Goede morgen heren,

Klopt helemaal ik heb een handgeschakelde 3 liter V6. Ik had ook in de advertentie gelezen dat het voor een automaat was.

Echter alle cijfers en letters kloppen en komen overeen met die van mij.

Ik hoor het graag of dat geen probleem geeft.

Gr.

Martijn
 
Ik wilde net zeggen. Die Engelse prijzen zijn nogal stevig.
Destijds heb ik 6 tientjes voor die van mij betaald.
Kijk/zoek dus even goed, Martijn.
 

Vega

Medewerker
Administrator
MetalRush zei:
€ 85 euro in UK(is wel ander model, maar dat is een kwestie van Steve even een mailtje sturen. Hij heeft genoeg liggen.)

Blijkbaar heb ik HÉÉL veel geluk gehad toen ik een vervanger zocht... :|

Dat is niet de goede, deze heeft WA als herkenning en Martijn moet DX hebben.
 
MetalRush zei:
(is wel ander model :X , maar dat is een kwestie van Steve even een mailtje sturen. Hij heeft genoeg liggen.)
;w

Wat ie ook nog kan doen is even naar Helmond bellen: Marktplaats linkje.
Ik heb geen idee hoe goed of slecht ze zijn... kwam ze tegen toen ik op MP naar een ABS module zocht.
 
Ruud die was ik idd ook tegen gekomen. Hun blijken goed de modules te kunnen reviseren.

Op E bay heb ik er diverse zien staan allemaal rond de € 250,00 de één iets duurder dan de andere. Alleen is de vraag die bij me opkomt hoelang deze module goed blijft functioneren.

Het reviseren blijkt € 225,00 te kosten met een jaar garantie. Ga van de week even naar de garage wat het kost de ABS uit te bouwen en dan laat ik hem opsturen of breng hem zelf even 1 a 2 dagen later kan ie weer opgehaald en ingebouwd worden.

Garage verwacht er 5 uur in totaal mee bezig te zijn met het uit en inbouwen.

Bedankt in ieder geval voor de tip.

Groet,

Martijn
 
Bovenaan