Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zoals beloofd hier foto's van mijn omega






Heb inmiddels de omega 3.0 V6 plaatje vervangen voor 1 met losse letters orgineel van Opel. Dit staat een stuk mooier.


Wat ik nog wil veranderen aan de omega is eigelijk weinig. In iedergeval de standaar 2din radio eruit en een 2 din dvd/radio met navigatie erin.

Onder de motorkap een automatische blus installatie monteren voor veiligheid en te laten zien wat de mogelijkheden zijn.

groet,

Martijn
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Martijn Stakenburg zei:
Onder de motorkap een automatische blus installatie monteren voor veiligheid en te laten zien wat de mogelijkheden zijn.

Doe jij in brandbeveiliging misschien?

BTW, nette Omega, SapphierSchwarz? of het bruin/paars/groen, wat ook Willem heeft?
 
Illuminat0r zei:
Martijn Stakenburg zei:
Onder de motorkap een automatische blus installatie monteren voor veiligheid en te laten zien wat de mogelijkheden zijn.

Doe jij in brandbeveiliging misschien?

BTW, nette Omega, SapphierSchwarz? of het bruin/paars/groen, wat ook Willem heeft?

Ik doe ALLES in beveiliging gebied. Of kan het leveren. Wat ik ga inbouwen is voor vele doeleinden geschikt. Heb het in boten ingebouwd tot patchkasten van computerservers. En nu in mijn eigen Omie.

Jack dank je ben er ook heel blij mee.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Mooie Omega.

We zien de de foto's graag komen over je uitbreidingen.
 
Mooie slee, Martijn.
Volgens mij kleur: Z298, of ziet ?

Wat voor een radio heb je er nu in zitten ?
Ik heb misschien binnenkort een 2015 'over' (die dan voor de verkoop vrij komt).
Wat zit er verder nog in qua stereo ? (Bose setje bij toeval ?)
 
MetalRush zei:
Mooie slee, Martijn.
Volgens mij kleur: Z298, of ziet ?

Wat voor een radio heb je er nu in zitten ?
Ik heb misschien binnenkort een 2015 'over' (die dan voor de verkoop vrij komt).
Wat zit er verder nog in qua stereo ? (Bose setje bij toeval ?)

er zit nu een standaard radio in met telefoon en 4 cd wisselaar. en zo'n ding waar een casette in kan. Mijn zoon van 9 vroeg. Pa wat is dat? _/-\o_

Alles is standaard verder. Wil er een radio DVD in zetten heb nog een 19" dakscherm full automatic liggen voor aan de hemmel misschien dat ik de speakers nog verander van standaard naar Ground Zero met in de achter deuren een kickbase setje.

groet.

Martijn
 
Ah, dan heb je, waarschijnlijk, al een 2015 erin zitten... :P
Die kun je nog voor een leuk bedrag 'weg zetten' :Y Kijk maar eens op eBay.de.

19" dakscherm... da's een flinke lap zeg... dan zie je gelijk ook niets meer in je achteruitkijkspiegel _O-
 
Ha Martijn,

Heel mooie Omega. Nu maar hopen dat je die nog in te bouwen blusinstallatie nooit hoeft te gebruiken :) .

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooie Omega. En bekende kleur, ziet er idd uit als Z298 :)

MetalRush zei:
Ah, dan heb je, waarschijnlijk, al een 2015 erin zitten... :P

Sinds wanneer heeft een 2015 een cassettespelertje erin? :P

Lijkt me dan eerder een CCRT 2008.
 
Ooit van een CD-cassette gehoord ??
Je weet wel, dat ding dat jij kwijt bent voor jouw 2015...
Maar je zult wel gelijk hebben.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Gezien "een cd wisselaar en zo'n ding waar een cassette in kan" ga ik voor een cassettebandje :P

Ik moet die cd-cassette nog bij je ophalen trouwens.
 

yoyo

The UK brothers
Mis ik hier iets??????
Jacco Ik dacht dat jij die nog moest ophalen?
Jij had toch een 2013? :Z
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jij mist wat Aart. Dit gaat over iets anders. :P

Ik heb een 2013, daar zat geen cd magazijn in dus die heb ik geleend uit m'n CDC3 wisselaar. Ruud heeft nog een magazijn voor me liggen om die CDC3 ook weer te voorzien. ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dan had ik die hele set niet nodig gehad he, in dat geval was alleen de Bose interessant. :P
 
Bovenaan