Heren,
Ik heb een groot probleem
net reed ik even 160.. En toen ik daarna afremde rook in een verbrande olie lucht.
Bij controle bleek er veel olie te lekken..
Verder niks gevonden dus liter olie erbij en rustig verder gereden.
Verder geen waarschuwingslampjes oid.
Thuis de kap eraf gehaald en het lijkt erop dat die de olie via de vuldop eruit gekiept heeft.
Nu zei een buurman 2 opties.... Of carterventilatie, of een rotte zuiger.
Ik hoop niet het latste... Want hij loopt nog als een zonnetje..
Waar zit de carter ventilatie bij e 2,5 Dti? ?
Ik heb een groot probleem
net reed ik even 160.. En toen ik daarna afremde rook in een verbrande olie lucht.
Bij controle bleek er veel olie te lekken..
Verder niks gevonden dus liter olie erbij en rustig verder gereden.
Verder geen waarschuwingslampjes oid.
Thuis de kap eraf gehaald en het lijkt erop dat die de olie via de vuldop eruit gekiept heeft.
Nu zei een buurman 2 opties.... Of carterventilatie, of een rotte zuiger.
Ik hoop niet het latste... Want hij loopt nog als een zonnetje..
Waar zit de carter ventilatie bij e 2,5 Dti? ?