Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

2e Omega erbij; dat wordt sleutelen!

MetalRush zei:
Dan komt automatisch mijn volgende vraag: hóe wil je jouw showroom ingedeeld hebben?
Zoals Vega dat heeft gedaan, waarbij hij een vaste categorie heeft voor al zijn upgrades en waar mijn vragen kan stellen in een andere categorie, of zoals ik het bijvoorbeeld heb gedaan, waarbij men rechtstreeks kan reageren in het draadje van de betreffende upgrade?

Dit moet ik van te voren weten, omdat de (technische) opbouw en instellen van rechten anders is :)

:w Ruud

Het mag van mij wel zoals het topic van Vega, maar ik heb er echt gen bezwaar tegen als er in het topic zelf wordt gereageerd in plaats van een apart 'reageer-'topic. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar reacties in het topic zelf houdt een topic levendig....
Ik zal tzt op mijn eigen sites wel even wat linkies posten naar het 'Back to Live' topic van mijn Omega; kunnen 'mijn' leden ook zien wat ik nou weer aan het knutselen ben....

Alvast bedankt voor de service!! d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Uiteraard kan je ook een normaal topic hebben waar wel in gereageerd kan worden. Net wat je zelf wilt / leuk vindt. :)
 
Kijk even hier onderaan. Daar staat jouw showroom :)
Je kunt zelf onderwerpen aanmaken.
Ik kan er eventueel nog een onderverdeling maken (folders bij plaatsen) om de 2 diesels uit elkaar te houden... maar dat laat ik helemaal aan jou over. Het is jouw showroom, jij bepaalt wat er gebeurd :Y

:w Ruud
 
Thanks! Super snelle service hier! Ik zal zsm beginnen met een leuk topic... Helaas is het niet gelukt om afgelopen zondag de auto op te halen; dat wordt donderdag,,,
 
Bovenaan