Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[A2] Verwarming wordt niet warm

Illuminat0r

KnuffelBelg
andrew zei:
Nu je het zegt staat mij ook bij dat ik verbaasd was dat een bepaald iets niet op de nieuwe radiateur zat. Je moest volgens mij die pijpjes door het schutbord overzetten, toch.

Andrew

Ja, uiteraard, maar deze horen niet vast bij de radiator.
Al goed dat de vorige eigenaar die toch nog heeft laten zitten...
(Wie weet is de plaats van de kachelradiator wel leeg... :S)
 
Colinh zei:
Weet iemand waar deze 2 pijpies voor zijn?? Heeft dit hier misschien ook mee te maken?

1002526lh.jpg


Ik hoop dat iemand t weet.

Alvast bedankt, Colin.


Weten jullie met Wat ze dat doorverbonden hebben ?! verlengde dop 10 !! _O- ik trok die slangen uit elkaar en toen zag ik het.. moest wel ff lachen.. wat een beun de haas praktijken zeg 7(8)7






Illuminat0r zei:
Ja, uiteraard, maar deze horen niet vast bij de radiator.
Al goed dat de vorige eigenaar die toch nog heeft laten zitten...
(Wie weet is de plaats van de kachelradiator wel leeg... :S)



Nee deze zat er nog in Stijn, maar je wilt niet weten in welke staat van ontbinding deze was !! echt Te smerig ! de boel direct schoongemaakt , en plaats gemaakt voor een verse Originele !


Ik had voor mijn vorige A ook net zoals jij een Imitatie besteld, ik ben een Original Teile freak, nou toen wist ik ook waarom ! wat een zooi, past van geen kant, je moet alles over zetten, geen rubberen ringetjes enz.. :S



Groeten,
Sjors
 

Colinh

Donateur 2023
Sjors-V6 zei:
Colinh zei:
Weet iemand waar deze 2 pijpies voor zijn?? Heeft dit hier misschien ook mee te maken?

http://img821.imageshack.us/img821/2069/1002526lh.jpg

Ik hoop dat iemand t weet.

Alvast bedankt, Colin.


Weten jullie met Wat ze dat doorverbonden hebben ?! verlengde dop 10 !! _O- ik trok die slangen uit elkaar en toen zag ik het.. moest wel ff lachen.. wat een beun de haas praktijken zeg 7(8)7






Illuminat0r zei:
Ja, uiteraard, maar deze horen niet vast bij de radiator.
Al goed dat de vorige eigenaar die toch nog heeft laten zitten...
(Wie weet is de plaats van de kachelradiator wel leeg... :S)



Nee deze zat er nog in Stijn, maar je wilt niet weten in welke staat van ontbinding deze was !! echt Te smerig ! de boel direct schoongemaakt , en plaats gemaakt voor een verse Originele !


Ik had voor mijn vorige A ook net zoals jij een Imitatie besteld, ik ben een Original Teile freak, nou toen wist ik ook waarom ! wat een zooi, past van geen kant, je moet alles over zetten, geen rubberen ringetjes enz.. :S



Groeten,
Sjors

Pff.. kan je nagaan dat die eerst voor 2000 euro te koop stond..
Op de zwarte lijst dus, <a class="postlink" href="http://www.hboccasions.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hboccasions.nl/</a> :P


Ik had bijna imitatie gekocht, ben dan maar blij dat ik dat niet geprobeerd heb..


Gr Colin
 
@ Sjors: hé, je weet dat zo'n (verlengde) dop 10 duurder is dan een stukje koperen pijp, hè :P
Plus het feit dat je nu dus weer een extra doppie 10 hebt :Y

Goed te horen dat jouw Arie geen kou (meer) hoeft te lijden _O-
 
MetalRush zei:
@ Sjors: hé, je weet dat zo'n (verlengde) dop 10 duurder is dan een stukje koperen pijp, hè :P
Plus het feit dat je nu dus weer een extra doppie 10 hebt :Y

Goed te horen dat jouw Arie geen kou (meer) hoeft te lijden _O-


Verlengde dop 11 ! die had ik nog nie _/-\o_


Ha ! mja dat is zeker met dit weer niet verkeerd hoor ! jouw arie tevens ook nog lekker warm in de Omega ?





Groetss,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Geloof me, ze houden zich nog in Martijn. :P

@ Sjors: wacht maar wat je allemaal nog tegenkomt aan gereedschappen die creatief zijn ingezet in die auto. :D
 
Bovenaan