Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 sedan v8

Berry

OOP Huisleverancier
Effe snel een paar fototjes en filmpje,een maat van mij heeft in zijn b1tje een sneller blok gelegt en wel uit een corvette uit 2013
Klein weekje gesleuteld en toen was ie klaar en een paar dagen later had ie het op kenteken.Het is net orgineel en het v8 geluidje moet je in het echt horen 8)







filmpje :)
 

renepaul

Donateur 2024
past ook precies hé? die hwa buis
Maar geweldig gedaan mannen d:)b d:)b
Ik denk dat je de tellerset ook moet vervangen dan :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat voor bak en differentieel hangt erachter, en heeft hij geen uitdagingen gehad met electronica / ECU e.d.?
 
Wat een specifacties zeg. 7 liter ruim 500 pk...
3127d0b2deb95c7fa60ba0d693a495fa.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
De bak is ook van een corvette en met electronica is het net Vega dat was voor hem het minste werk.
Het diff is nu een co2 sper van een mv6,de origi 2.0 as is de dunne uitvoering .....toen hij volgas optrok bij mij voor de deur was het meteen einde aandrijfassen,de braken meteen in tweeen _/-\o_
Op de testbank had ie bijna 600 pk.
Uiteraard wil ik dit ook graag maar motor plus onderdelen zitten over de €10000
We zijn bezig geweest met een norhtstar uit een cadillec sts want dat is voor mij wel betaalbaar maar dat gaat niet lukken ...want die is voorwiel aangedreven en moet ik een dure bak en kabelboom aanschaffen.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Super staat bij jullie op kenteken. Wil dus meteen zeggen volgens mij dat er een europees precedent is geschapen!

Lijkt mij een prachtig uitgevoerd werk, dat roept om een meeting!!!

Chapeau aan de bouwers.
 

yoyo

The UK brothers
Ik zat de foto's te bekijken en kwam bij de burnout op het kruispunt....
Hahaha toen schoot ik wel goed in de lach...mooi gedaan mannen prachtig!!!!!!!!!!!
d:)b _O- *O* :f d:)b
 

Berry

OOP Huisleverancier
idd daarom hebben we een oude roestige b1 gepakt ....kenteken keuring was €55 d:)b
 
Bovenaan