Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 2.2 16v nieuw project ...of word het onderdelen

Berry

OOP Huisleverancier
Heb van de week een Verschikkelijke mooie B2 opgehaald,waarvan wat onderdelen missen :'( ,het gaat om een 2.2 waarvan de automaat bak kapot is gegaan,en de vorige eigenaar heeft de boel wel gedemonteerd maar niet meer afgemaakt.
De auto is al een paar jaar geschorst,hij heeft toen een Omega 2.2 station gekocht met een kapote motor en een beetje voorschade.En deze auto toen als donor gebruikt oa, spatbord, koplamp, bumper, en dus de motor.Hij heeft de station opgeknapt,maar ook niet afgemaakt,de zin er af en de boel verkocht,aan mij 8)
Motor heb ik horen lopen en liep goed,maar mijn bedoeling is/was om er een 3.0 in tehangen,maar daar moet ik nog een nachtje over slapen.
Hier de pics
IMAG0541.jpg

IMAG0542.jpg

IMAG0553.jpg

IMAG0549-1.jpg

IMAG0555.jpg

IMAG0544-1.jpg

IMAG0556.jpg

IMAG0557.jpg

IMAG0554.jpg

De wagen heeft een kleine 150000 gelopen heb alle papieren erbij en het onderhoudsboekje is ingevuld
Gr b
 

renepaul

Donateur 2024
Toch weer zonde hoor.
als opknappen niet lukt, dan heb ik wel interesse naar wat interieur delen,
 

Berry

OOP Huisleverancier
Het interieur is super net René zelfs het plastic werk<br /><br />-- 26 mei 2012 23:02 --<br /><br />Het interieur is super net René zelfs het plastic werk
 
Gewoon bij het eerste plan blijven. Opknappen, is zonde om deze te slopen. Zit nog strak in de lak geen roest. Ik wist het wel. Hier zit minder werk aan die jij moet uitbesteden dan die andere B2 (Spuiter). En de meeste onderdelen, heb jij denk ik zelf wel liggen?
Mvg, Jan Wieger,
 

Berry

OOP Huisleverancier
Martijn er zit gewoon een simpel net interieur in,maar dat kan zo veranderen,heb nog een sport ,creme of zwart lederen interieur
Ik ga hem wel opknappen,had er graag een v6 ingelegt maar zie toch grote verschillen in de kabelboom en cruise control.Dus denk dat de 2.2 erweer in gaat,heb ik jullie hulp wel bij nodig weet niet hoe alles gezeten heeft,dus fotos zijn welkom.
Heb vandaag wel een koplamp gemonteerd 8)
IMAG0558.jpg

verder is het veelste warm om wat tedoen
 

Joep

Verbannen
Mocht je dat creme leder voor een Sedan wegdoen, dan weet ik wel iemand... :+ Mits het helemaal compleet is uiteraard.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja Colin hij word weer rijdend gemaakt,En joep bedankt voor de fotos,heb effe voor je kabelboompje gekeken maar kan zo snel effe niets vinden ...
Ben gister met de opbouw van de motor begonnen,maar de distributie stond niet helemaal op tijd,probeer de motor er zo snel mogelijk intehangen dan weet ik of die goed is of dat ik opzoek moet naar een ander blokkie ;)
Ben nog op zoek naar wat fotos van de koelslangen bij het oliefilter 8)

Gr b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Zo vanmiddag het blok er ingehangen en na 4 jaar stilstand loopt ie weer :*) nu afbouwen en rijden
IMAG0572.jpg
 
Bovenaan