Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B2 2.2 16v nieuw project ...of word het onderdelen

Berry

OOP Huisleverancier
Ja zeg dat wel Jan Wieger,wacht effe op Vega of we er uitkomen hij had nog 2 spatborden en een bumper tekoop,dan kan ik deze omega ook weer klaar maken.
Gr B
 

Berry

OOP Huisleverancier
Toevallig vandaag lekker met mijn eigen autos aan het sleutelen geweest,spatborden van vega er opgezet,beetje kleurverschil maar dat mag de spuiter oplossen.
IMAG0712.jpg

Na 4 jaar stil staan op eigen kracht de weg op :P ,rijd perfect.
IMAG0718.jpg

Mag ie eerst weer achter in de rij staan,morgen bumper passen en dan na de vakantie verder.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Jep Emiel Calibra's,monza,senator,manta,astra en teveel omega's ,zal wel een ziekte zijn ;) hahaaaaa
 

Joep

Verbannen
Toch mooi om te zien dat Berry er al veel op de weg heeft weten te houden! :)
Je gaat lekker met je 2.2 trouwens, nog niet zo lang geleden zag 'ie er heel anders uit!
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja Joep ......eerst proberen teverkopen en dan pas slopen :) .Ben ook een opel liefhebber hoor ,vooral omega's,sloop ze heus niet allemaal dat gaat mij ook aan het hart.Deze zilvere word mijn daily driver,als vervanging van mijn v6 [die gaat in de staling]ben al aardig aan het vermogen [of gebrek eraan :9 ]gewend.
En met die groene 2.2 hoop ik volgende week al in Spanje tezijn,de eerste keer met 4 cil hahaaaa
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nee helemaal niets maar ik heb altijd tegen mijzelf gezegt dat ik noooooiiiit een omega 4 pitter wilde rijden,niet dat ik een racer ben, maar ik vind het wel fijn om net effe wat meer vermogen tehebben.
En ik ben nu eenmaal een 6 cil fan,astra opc is al een uitzondering maar die wil wel vooruit :9
 
Er is helemaal niets mis met een 4-pitter :N
Ik was verbaasd hoe vlotjes en lekker zo'n 2.2 trekt. Bij Aart destijds mogen ervaren. En die kookt ook nog eens op gas (dus op peut nóg iets meer vermogen).
Het is dat ik zelf een heerlijk warm gevoel krijg bij die V6-roffel, maar anders wist ik het wel... dan maar een 4-pitter voor de deur; maar een Omega it will be :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Is inderdaad heel goed te doen, ik had weinig te klagen met m'n 2.0 16V. Tuurlijk is de stap naar een 3.0 gigantisch en is het erg wennen om dan weer terug te gaan, maar ach.. als de noodzaak zich hier zou voordoen zou ik dat geen probleem vinden.
 
Nou bij mij Kriebelt een V6 diesel of benzine wel hoor! Kom niets tekort in m'n 2.0 voor normaal gebruik, maar ff terugschakelen en inhalen gaat me net iets te traag ;) ach ja je kan het natuurlijk ook gewoon verwend of veeleisend noemen hahaha!
 
Bovenaan