Joep
Verbannen
Ik loop al een tijdje te brainstormen om een CD-70 radio uit een Vectra met het bijhorende kleurenscherm in te bouwen in de Omega. Dit omdat het (met name de navigatie) een stuk moderner oogt en ook omdat je die nog een stuk recenter kunt updaten. CD-70 radio past qua formaat in de huidige kooi en ook met het middenconsole past het prima want de vorm van de omlijsting is hetzelfde.
Echter zit ik met het kleurenscherm, dat is anders van vorm volgens mij, hoewel mijn Omega nu al een kleurenscherm heeft van een 2003 Vectra. Het scherm voor de CD-70 radio lijkt op het oog kleiner en platter maar wellicht is het netjes in te bouwen.
Rest alleen nog het aansluiten, daar ben ik nog niet helemaal uit en ga ik nog verder bekijken.
Uiteraard zit je ook met de motorgegevens etc. maar dat komt later wel mocht bovenstaande überhaupt gelukt zijn.
Heeft iemand dit idee ook al eens gehad en zo ja, tot welke inzichten ben je gekomen?
Ik ben benieuwd, zal mooi zijn als het aan de praat te krijgen is.
Echter zit ik met het kleurenscherm, dat is anders van vorm volgens mij, hoewel mijn Omega nu al een kleurenscherm heeft van een 2003 Vectra. Het scherm voor de CD-70 radio lijkt op het oog kleiner en platter maar wellicht is het netjes in te bouwen.
Rest alleen nog het aansluiten, daar ben ik nog niet helemaal uit en ga ik nog verder bekijken.
Uiteraard zit je ook met de motorgegevens etc. maar dat komt later wel mocht bovenstaande überhaupt gelukt zijn.
Heeft iemand dit idee ook al eens gehad en zo ja, tot welke inzichten ben je gekomen?
Ik ben benieuwd, zal mooi zijn als het aan de praat te krijgen is.

Laatst bewerkt: