Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Eindelijk mijn IRMSCHER omega met special front

renepaul

Donateur 2024
Heb op mijn tel wel een plaatje van de voorkant, maar er zit copy right op zegt Berry :P
Wel heel bijzonder.
 

Colinh

Donateur 2023
Super Omega Berry d:)b d:)b d:)b


Ik zag 'm op sommige foto's al op de achtergrond staan,


IMAG1084_zps8e513f3f.jpg


IMAG1071_zps54f71db7.jpg


*O*



Ben zeker benieuwd naar het plaatje met de 19" BBS velgen, zijn wel mijn droomvelgen..



Gr Colin
 

Berry

OOP Huisleverancier
Yes Henri ,de bumper ga ik effe plakken op het werk,hij is gelukkig compleet dus ik mis geen stukjes .....
 
Hmm.. heeft i een ondergemotoriseerde compleet uitgevoerde Irmscher, schroeft i er de velgen er onder vandaan, en het stuur eruit ?! 8)7 7(8)7



Groetss,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
Hmm.. heeft i een ondergemotoriseerde compleet uitgevoerde Irmscher, schroeft i er de velgen er onder vandaan, en het stuur eruit ?! 8)7 7(8)7



Groetss,
Sjors

ik heb ook zoon stuur er uitgepleurd vindt het geen rijden met die gladde stukken hout decor erin en de irmscher velgen zijn ook niet mooi als je toc bbs hebt liggen is de keus snel gemaakt dan kan je voor de euro's van je stuur en velgen de auto weer strak maken en betaald hij zich zelf
 

Colinh

Donateur 2023
henri zei:
Sjors-V6 zei:
Hmm.. heeft i een ondergemotoriseerde compleet uitgevoerde Irmscher, schroeft i er de velgen er onder vandaan, en het stuur eruit ?! 8)7 7(8)7



Groetss,
Sjors

ik heb ook zoon stuur er uitgepleurd vindt het geen rijden met die gladde stukken hout decor erin en de irmscher velgen zijn ook niet mooi als je toc bbs hebt liggen is de keus snel gemaakt dan kan je voor de euro's van je stuur en velgen de auto weer strak maken en betaald hij zich zelf


d:)b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Jah juist Herni een kwestie van smaak ik hou niet van dat hout en die velgen zijn ook mijn ding niet,gelukkig wel voor andere want ik was het zou kwijt :)
 
Ieder zijn ding, Berry.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde... want dan hadden we waarschijnlijk nu allemaal in een VW gereden _O-

Ben erg benieuwd naar de uiteindelijke foto's... want dat ene gsm-plaatje, wil ik geen foto noemen...
WE WANT MORE ! :D
 
Ik ga ook voor de Sedan, maar wat ik het meest mis is de V6 power.
Maar wel een mooie bak, man. Veel succes ermee.

groetjes,
Henk
 
Bovenaan