Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal.

Ik ben Armand, 41 jaar en woonachtig in Wierden.
Ben hele leven al aangestoken met Opel virus, heb ook 10 jaar auto's gepoetst bij een dealer.
Heb eind 2012 een omega B1 station 2.0 16v gekocht voor de verhuizing, deze is helaas vorige week vastgelopen, waarschijnlijk ten gevolge van oliegebrek... |:(

Heb toen via via een andere Omega kunnen aanschaffen, namelijk een B1 sedan MV6 benzine, met (bijna) alle opties.
Ondanks dat deze eerste eigenaar was, er bijna als nieuw uitziet en alle beurten heeft gehad en slechts 55.000 km heeft gelopen, zijn er een aantal kleine mankementjes.
Deze hoop ik met behulp van alle expertise hier te kunnen verhelpen.

Groeten, Armand

Oh ja, foto's volgen dit weekend :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ah, van Tweakers. :)

Leuk dat je je hier geregistreerd hebt. Een MV6 met zo'n kilometerstand moet er wel mooi uit zien, dus ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Veel plezier ermee!

:w Jacco
 
Bleek dat mijn vrouw een foto met de telefoon had gemaakt, dus alvast een kleine impressie in mijn avatar :)
Beter foto's volgen in het weekend, vanwege korte dagen.
 

Joep

Verbannen
Op marktplaats al eens gezien inderdaad, hele nette wagen zeg! :Y

En welkom natuurlijk!
 
Joep zei:
Op marktplaats al eens gezien inderdaad, hele nette wagen zeg! :Y

zou goed kunnen, deze auto is vorige week met tranen in de ogen ingeruild bij de opel dealer...
Enig idee welk kenteken het om ging en wat op marktplaats de vraagprijs was? :)
 
Kijk, nóg een Tweaker... nog even en T.net kan opdoeken _O-
Welkom aan boord, Armand.
Kom maar op met die 'kleine mankementjes'.. moet raar lopen, willen we dat niet kunnen oplossen :)

:w Ruud
 
Hoi Armand,

Welkom op het OOP.
Vorige week ingeruild zeg je? Die foto die ik gemaakt heb is al van een tijdje terug. Ben benieuwd hoe dat gelopen is dan. En ach, sleutelvaardig hoef je niet te zijn, er zijn hier zat mensen die kunnen helpen.

Gr. Paul
 
Ach, de meesten hebben hier geen kaas van ICT gegeten, Armand.
Ieder zijn ding :Y
Zoals Paul al zegt: genoeg mensen hier die kunnen helpen d:)b
 
voor deze had ik ook gebeld is van een oude man geweest die zelf wou bepalen wie hem zou kopen, heb er van afgezien omdat er zeer weinig mee gereden was en er dringend de distributieriem nieuw op moet en verder waren de banden matig, en de accu was ook niet meer goed liep snel leeg bij weinig gebruik dus voor mij al met al te duur geworden gezien de vraagprijs bij de mensen van 2500,00 euro, maar ik denk wel dat het verder een hele nette auto is al was de achterbumper opnieuw gespoten wegens schade<br /><br />-- 30 jan 2014 19:35 --<br /><br />
IJsblok zei:
Hoi Armand,

Welkom op het OOP.
Vorige week ingeruild zeg je? Die foto die ik gemaakt heb is al van een tijdje terug. Ben benieuwd hoe dat gelopen is dan. En ach, sleutelvaardig hoef je niet te zijn, er zijn hier zat mensen die kunnen helpen.

Gr. Paul
Paul ik kan je zeggen hoe dit is afgelopen hij was telefonisch verkocht en zouden elkaar ontmoeten op een parkeerplaats, maar te plaatse beviel de verkoper de koper niet dus ging het niet door, de man wilde perse iemand die hij met een goe hart de auto kon verkopen
 
De riem is er inderdaad wel aan toe, is volgens mij in 2005 vervangen.
Enig idee waar ik dat het beste kan laten doen, gewoon dealer of is die te duur?

Banden waren nu nog goed genoeg voor nieuwe APK, wel aanbeveling.
Accu is vorig jaar april vervangen, volgens onderhoudshistorie.

Heb hem wel voor een stuk minder kunnen kopen.
 
Armand zei:
De riem is er inderdaad wel aan toe, is volgens mij in 2005 vervangen.
Enig idee waar ik dat het beste kan laten doen, gewoon dealer of is die te duur?

Banden waren nu nog goed genoeg voor nieuwe APK, wel aanbeveling.
Accu is vorig jaar april vervangen, volgens onderhoudshistorie.

Heb hem wel voor een stuk minder kunnen kopen.
de riem heeft qua km nog niet lang opgelegen maar wel qua jaren ik zou er ook niet te lang mee door rijden de man was ook een zeer rustige rijder dus rustig aan ik heb er toen mijn complete portfolio moeten uitleggen zodat hij ervan overtuigd was dat ik goed voor de auto zou zorgen, ik hoop dat je er dermate weinig voor hebt betaald zodat je het onderhoud goed kan laten doen en dat hij dan niet te duur word, je zou onze Ralph kunnen vragen voor de distri de dealer is ook een optie alleen een andere rekening denk ik :Y
 

Joep

Verbannen
Een riem mag 4 jaar of het maximale aantal km van 60.000 hebben. Zo te lezen zit je er nu 4 jaar overheen dus snel regelen dat riempje. Ook gelijk de waterpomp meepakken.
 
jacques zei:
....al was de achterbumper opnieuw gespoten wegens schade

Paul ik kan je zeggen hoe dit is afgelopen hij was telefonisch verkocht en zouden elkaar ontmoeten op een parkeerplaats, maar te plaatse beviel de verkoper de koper niet dus ging het niet door, de man wilde perse iemand die hij met een goe hart de auto kon verkopen
Die achterbumper was me inderdaad ook opgevallen.

Aha, was dus achteraf getuige van een best grappig verhaal :). Er reed een jonger persoon, denk dat die eigenaar er naast zat en een klein kind zat achterin.

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als die riem er sinds 2005 opligt zou ik hem gisteren vervangen, dat wordt zo wel een heel groot risico op problemen. Wat echt zonde zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan