Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonboy

Verbannen
Armand, jij woont in Wierden ? Zou de opel dealer in Duitsland eens bellen, scheelt vaak een slok op een borrel.
 
Ik verwacht binnenkort de complete onderhoudshistorie.
Als blijkt dat de riem inderdaad van 2005 is, zoals de sticker doet vermoeden, dan ga ik concreet aan de slag.
De reparaties die Ralph op het forum laat zien, zien er goed uit, maar Duitsland is dan inderdaad ook een goede optie.
 
Armand zei:
Ik verwacht binnenkort de complete onderhoudshistorie.
Als blijkt dat de riem inderdaad van 2005 is, zoals de sticker doet vermoeden, dan ga ik concreet aan de slag.
De reparaties die Ralph op het forum laat zien, zien er goed uit, maar Duitsland is dan inderdaad ook een goede optie.
is een hele mooie auto maar rij er niet mee zolang je er geen nieuwe distri op hebt is tijdbom
 
En nu tijd voor plaatjes :)

b9j1at.jpg


jkfuk3.jpg


s112rk.jpg


213j251.jpg


2q24jv5.jpg


2410cgm.jpg


en nog even de binnenkant

2e5mpsp.jpg


21lu03t.jpg


1zxac2.jpg


2w4lbx0.jpg


Brand maar los! ;)
 
P.H. zei:
Mooie auto Armand d:)b

Maar je koelvloeistofniveau staat te laag !!!

Hoorde gisteren dat de omega altijd binnen mocht staan, ipv zijn antara v6 :)

Koelvloeistof zal ik bijvullen, was het nou zo dat blauwe originele vloeistof niet goed is voor de pakkingen of valt dat wel mee?
 
Armand zei:
P.H. zei:
Mooie auto Armand d:)b

Maar je koelvloeistofniveau staat te laag !!!

Hoorde gisteren dat de omega altijd binnen mocht staan, ipv zijn antara v6 :)

Koelvloeistof zal ik bijvullen, was het nou zo dat blauwe originele vloeistof niet goed is voor de pakkingen of valt dat wel mee?

Armand

Daar zijn hele discussies over, de een zegt absoluut geen blauw maar roze, andere zeggen dat de kleur niet uitmaakt.
Ik bemoei me daar niet mee maar roze zou als enigste je pakkingen niet aantasten, aan jou de keuze.
Maar als je moet bijvullen zit er een lek !
Hou het in de gaten ik heb op het moment het zelfde en dat is zo goed als zeker de driewegklep die lekt.
:w
 
Nee dat is toen opgemerkt maar een nieuwe 3 weg klep was niet op voorraad. Maar er staat ook 213.000 kilometer op dus dan komen er ook allerlei dingen aan als het nog nooit vervangen is. En als het allemaal onder controle is kan ik weer jaren vooruit.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Nee dat is toen opgemerkt maar een nieuwe 3 weg klep was niet op voorraad. Maar er staat ook 213.000 kilometer op dus dan komen er ook allerlei dingen aan als het nog nooit vervangen is. En als het allemaal onder controle is kan ik weer jaren vooruit.

Gr. Paul
Als ik dat lees denk ik gelijk aan
Always look at the brightside of life ...... _O- je kan het wel.

Maarre je hebt gelijk op een gegeven moment ben je aan de beurt voor reparaties die bij een bepaalde km stand horen.
 
Die bedoel ik ook Paul jij had hem toen gespot maar waarom hebben ze hem dan weer verkocht
Ps het kenteken kom volgens mijn aardig over in mijn gedachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan