Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vroeg ik me dus ook af, lees dit even door, stukje terug staat het.;-)

jacques zei:
voor deze had ik ook gebeld is van een oude man geweest die zelf wou bepalen wie hem zou kopen, heb er van afgezien omdat er zeer weinig mee gereden was en er dringend de distributieriem nieuw op moet en verder waren de banden matig, en de accu was ook niet meer goed liep snel leeg bij weinig gebruik dus voor mij al met al te duur geworden gezien de vraagprijs bij de mensen van 2500,00 euro, maar ik denk wel dat het verder een hele nette auto is al was de achterbumper opnieuw gespoten wegens schade

-- 30 jan 2014 19:35 --

IJsblok zei:
Hoi Armand,

Welkom op het OOP.
Vorige week ingeruild zeg je? Die foto die ik gemaakt heb is al van een tijdje terug. Ben benieuwd hoe dat gelopen is dan. En ach, sleutelvaardig hoef je niet te zijn, er zijn hier zat mensen die kunnen helpen.

Gr. Paul
Paul ik kan je zeggen hoe dit is afgelopen hij was telefonisch verkocht en zouden elkaar ontmoeten op een parkeerplaats, maar te plaatse beviel de verkoper de koper niet dus ging het niet door, de man wilde perse iemand die hij met een goe hart de auto kon verkopen
 

richard66

500.000+
mooie mv6 en voor al de kleur dat vind ik de mooiste kleur die er is je ziet er niets zo veel op , zo als bij een donker kleur

maar mooi weer een MV6 er bij . d:)b

Gr Richard. :b
 
Ik vind een donkere wat netter lijken, maar daar heb je inderdaad wel veel meer werk mee.
Was trouwens de eerste vraag van mijn vrouw toen ik haar voorzichtig voorstelde een 3.0l V6 te kopen: "welke kleur heeft ie?" Op dat moment wist ik dat het door zou gaan! (Wist de kleur zelf overigens nog niet) :)

Ze komt gelukkig uit een goed nest, haar vader had eerder ook een MV6
 

richard66

500.000+
Tja die van mijn is Blauw paars vind het wel een mooie kleur maar je ziet er alles op je blijft poetsen .
maar op het moment staat hij stil en binnen te slapen .
hij is door vandalen even bewerkt met een scherp voorwerp :( ik had hem net 5 maanden .
En nu even sparen om hem weer een nieuw laag verf te geven :+

en staan nog wat dingen op mijn verlang lijst :+

Gr Richard :b
 

tonboy

Verbannen
GVD, dat is balen zeg Richard.....
Witte strepen nu zichtbaar zeker ? Een simpele oplossing die in ieder geval de strepen minder zichtbaar maakt is het vullen van de krassen met inkt, bv een permanent marker.
In ieder geval sterkte met de herstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan