Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

facebook

Hallo heren

Waarom heb deze geweldige site nog geen Facebook

En wat gaan we of kunnen we daar aan doen

Gr barry
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Zolang de technische chit-chat dan maar niet verloopt naar facebook...
Zou zonde zijn van al het werk in het forum
*zegt een anti-facebook-er :b
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik wil het idee van een facebook pagina niet meteen afschieten, lijkt me op zich nog wel moeten kunnen als hedendaagse internet-entiteit.
Maar ik zou het bvb niet leuk vinden een koppeling van 'mijn data' te zien op facebook, daar ik daar niet aanwezig wens te zijn.

tot zover my 2c
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ik heb geen Facebook, ik heb niks met Facebook en wil er ook niets mee te maken hebben eigenlijk.
Dit mede ook door het wazige privacybeleid wat zowat per dag verandert niet ten goede van de gebruiker. Tevens voel ik weinig voor om je hele hebben en houwen op Facebook te displayen zodat iedereen weet waar je bent en wat je uitspookt.
Sommige mensen (regeringsdiensten) maken daar weer mooi gebruik van.
 
A

Anonymous

Gast
Vega zei:
Ik heb geen Facebook, ik heb niks met Facebook en wil er ook niets mee te maken hebben eigenlijk.
Dit mede ook door het wazige privacybeleid wat zowat per dag verandert niet ten goede van de gebruiker. Tevens voel ik weinig voor om je hele hebben en houwen op Facebook te displayen zodat iedereen weet waar je bent en wat je uitspookt.
Sommige mensen (regeringsdiensten) maken daar weer mooi gebruik van.

+1
 
+1 (ik hou er niet van als een paar knakkers in de USA precies gaan weten wat ik wel of niet leuk vind..... alleen soms ontkom je er niet aan....)
 

Andrew

600.000
Nou, het wordt wat eentonig, maar ik heb ook geen facebook en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.

Dus OOP-facebook :N

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Er komt ook geen facebook OOP pagina, dus wees gerust heren. :)

Zoiets zou ten koste gaan van de content op het forum., Foto's en info via FB gaan een eigen, voor ons onbeheersbaar, leven leiden.. allemaal dingen die we niet willen.
 
Ik heb wel Facebook maar soms wou ik dat ik er nooit aan begonnen was. Maarja, het aanmelden bij bijvoorbeeld photobucket (en diverse andere sites) is wel erg handig via Facebook.
Dus Facebook opzeggen is gelijk toegang tot deze services weg en alles weer opnieuw aanmelden :?.
Dus OOP op Facebook, doe maar even niet.
Er is geloof ik wel een OOP Twitter account? Ooit een paar keer door Ruud gebruikt geloof ik en daarna niet meer?

Gr. Paul
 
Bovenaan