Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

facebook

nou ik heb het een beetje bij gehouden.

iemand voor facebook NEEEE
iemand TEGEN facebook iedereen

ga er niet over verder :+
 
Ik heb wel een FB pagina én een Twitter-account.
Dit om het OOP ook wat meer naamsbekendheid te geven.
Doe ik er iets actiefs mee? Nee :N puur gedaan om Ome Google en andere search-engines wat voer te geven om het OOP nóg bekender te maken in NL en daarbuiten :P

Ik heb het gevoel dat FB en Trutter iets voor de generatie ná ons is (Jemig, zei ik dat hardop? Ik lijk wel een bejaarde... _O- ).
Maar ff zonder dollen: ík heb er persoonlijk helemaal niets mee, zie er de lol niet van in en snap de hype eromheen niet...

Shit, ik word oud... -O-
 

Joep

Verbannen
Haha die Ruud, oud worden we allemaal.. :P en met generaties ben ik het niet helemaal eens. Mijn ma bijvoorbeeld zit er dagelijks actief op, ze wil lekker alles bijhouden om haar heen en alle nieuwtjes als eerste te weten komen... Mijn pa daarentegen heeft niet eens facebook en vind het maar onzin haha!

Hangt dus denk ik ook van de persoon af, ik heb het ook en af en toe plaats ik een foto van m'n Omega of update ik ff m'n status, thats it. :P
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
MetalRush zei:
Ik heb wel een FB pagina én een Twitter-account.
Dit om het OOP ook wat meer naamsbekendheid te geven.
Doe ik er iets actiefs mee? Nee :N puur gedaan om Ome Google en andere search-engines wat voer te geven om het OOP nóg bekender te maken in NL en daarbuiten :P

Ik heb het gevoel dat FB en Trutter iets voor de generatie ná ons is (Jemig, zei ik dat hardop? Ik lijk wel een bejaarde... _O- ).
Maar ff zonder dollen: ík heb er persoonlijk helemaal niets mee, zie er de lol niet van in en snap de hype eromheen niet...

Shit, ik word oud... -O-


Krijg je wel overal ouderen-korting Flip !!!
 
@ Maurice; nee, ik werd uitgesloten omdat mijn rollator een V6 in het vooronder heeft... snap je dat nou |:(

Maar goed, iedereen moet gewoon doen wat hij/zij leuk vindt.
Wat ik al zei: ik heb er niets mee (en zal het daarom ook niet gebruiken).
Ik zie genoeg mensen om mij heen die niets anders lijken te doen...
Ieder zijn ding. Ik hang liever in/over/op/onder een Omega *;
 
A

Anonymous

Gast
ElvisOmega zei:
Ik heb wel Facebook maar alleen voor vrienden en familie voor de auto zit ik hier


Facebook bestaat ook meer uit schijnvrienden toch? :-)
 
Bovenaan