Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ff voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berry

OOP Huisleverancier
die 3 liters zuipen net zoveel als ik ... _O- ....bij iedere tankbeurt moet ik weer huilen ;(
 
Ik heb nu een klein jaar een volvo v70 2.5 T , nou jongens die zijn ook niet lekker voordelig inverbruik dus, ik denk dat ik het wel aan kan, en in het weekend gaan we meestal met de zafira op pad denk ik.

En qua kosten qua onderhoud ,zijn ze met meer als 3,5 ton op de klok ook niet voordelig.(dev70 is uit 1997)


Mvg
 
De Omega MV6 die Richard op het oog heeft met 115.000 km is waarschijnlijk degene die bij Fred Janssen te koop staat !

Gr. Hugo
 

tonboy

Verbannen
hugo46 zei:
De Omega MV6 die Richard op het oog heeft met 115.000 km is waarschijnlijk degene die bij Fred Janssen te koop staat !

Gr. Hugo

Wat een geld zeg voor een MV6 model 1998...
Ok, weinig km's, en met garantie. Maar toch.
Staat bijna al drie maanden op naam van de garage, wellicht is er nog wat aan de prijs te doen ?
 
Nou Ik ben heen en weer naar italie , en niet boven de maximum snelheid geweest. en 11,5l op 100 km , en bij normaal woonwerk 12,5l per 100 km .

dus niet echt zuinig( nee ook geen zware rechtervoet )
 
rvweel zei:
Nou Ik ben heen en weer naar italie , en niet boven de maximum snelheid geweest. en 11,5l op 100 km , en bij normaal woonwerk 12,5l per 100 km .

dus niet echt zuinig( nee ook geen zware rechtervoet )

Okido niks mee toch ,

de auto is wel dik 17 jaar en 350dkm op de teller. ( hoe is en was het onderhoud ? )

Maar su6 met je zoek tocht ,

en die bij Gijs die komt hier uit de prov Zeeland.

En die bij die andere Jansen is niet compleet , jammer maar het zij zo.
 
René-MV6 zei:
[

en die bij Gijs die komt hier uit de prov Zeeland.

En die bij die andere Jansen is niet compleet , jammer maar het zij zo.

Wat is er niet compleet aan dan ? .

als die van gijs nog bij cartoen had gestaan had ik ook wel ff willen kijken, maar ik vind Groningen wel vrij ver vanaf rotterdam

Mvg
Richard van Weel
 
rvweel zei:
René-MV6 zei:
[

en die bij Gijs die komt hier uit de prov Zeeland.

En die bij die andere Jansen is niet compleet , jammer maar het zij zo.

Wat is er niet compleet aan dan ? .

als die van gijs nog bij cartoen had gestaan had ik ook wel ff willen kijken, maar ik vind Groningen wel vrij ver vanaf rotterdam

Mvg
Richard van Weel

FF voorde rest , wij hebben vandaag nog contact gehad via pm d:)b

Ik heb die bij Cartoen in het echt mogen aan schauwen :9~, ( die nu bij Gijs Jansen staat )

geweldig mooi en liep als een zonnetje , hij was er toen net mee op vacantie geweest.

Maar suc6 met je zoek tocht .
 
Succes met je zoektocht, een goede Omega die te koop staat is vrij schaars, maar ze zijn er zeker nog wel. Ik plaatste vanmorgen nog een link naar een leuk uitziende en op het oog goede Omega......
 
Dennis Hessels zei:
Succes met je zoektocht, een goede Omega die te koop staat is vrij schaars, maar ze zijn er zeker nog wel. Ik plaatste vanmorgen nog een link naar een leuk uitziende en op het oog goede Omega......

Waar kan ik die link vinden ?<br /><br />-- 04 sep 2014 10:13 --<br /><br />Gevonden, vooralsnog te Jong !

Mvg
Richard
 

tonboy

Verbannen
De eerste berichten nu zijn dat pas bij 25 jaar en ouder van de dagwaarde uitgegaan wordt voor de bijtelling. Laten we voor jou hopen dat dit niet zo ver komt in deze begroting. In 2010 had men die gedachte ook al, maar is het niet aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan