Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallee (Brabants voor hallo)

Ik ben Arno Voesenek
24 jaren oud
Woonachtig in het mooie Prinsenbeek (bij Breda)
Van beroep vrachtwagen chauffeur (dus alvast voor in de toekomst als ik een keer een week niet reageer dan zit ik in het buitenland).
Ik ben een oud lid van Opel Club Brabant
Ik rij momenteel een 1998 Omega B1 2.0 limo
Voorgaande auto's teveel om op te noemen maar ik zal de opeltjes wel ff noemen:
Astra F 3deurs 1.6 16v sport
Kadett B 2deurs sedan 1.2 (rally uitgevoerd)
Kadett E 3deurs 1.6, 2.0 en 2.0 16v
Calibra A 2.0
Vectra A 2000 sedan 2.0 16v 4x4
Mijn hobby's zijn: Autocross, jetskieën, kitesurfen, mountainbiken en beunen
Voor die genen die mij er al op geatendeert hadden om me eerst eens voor te stellen sorry en ik hoop dat ik jullie hier mee voldoende heb geinformeerd en mochten er toch nog vragen zijn dan hoor ik ze graag.
(en voor de gene die een spelfout heeft ontdekt ik ben dyslectisch dus dat zal niet de eerste zijn :P )

M.V.G. Arno Voesenek A.K.A. Mickey
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Arno,

Voorstellen is niet verplicht maar op deze manier weten we met wie we te maken hebben, dat praat makkelijker.

En we zijn gek op foto's
 
Welkom Arno d:)b

En wat betreft de spellingsfouten......daar hoef je niet dyslectisch voor te zijn _O- _O-

Komt helemaal goed,zeker als je nog wat foto's erop zet van je Omega :Y

gr

Danny
 
Hallo Arno,

Welkom op ons informatieve, behulpzame maar ook leuke, gezellige en af en toe ook zeer verrassende Opel Omega-forum :) .

Autocross; allemachtig, dat heb ik in een heel lang verleden ook nog gedaan.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Arno !

Mooie auto's op je lijst. Ben wel benieuwd naar wat beeldmateriaal van je Omega. :)
 
Foto's van m'n Omega komen er aan alleen (ik schaam me kapot want ik rij hem inmiddels al 2 jaar en mijn ouders hebben hem des tijds nieuw gekocht) ik moet nog foto's maken want die heb ik nog niet.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mickey_85 zei:
Foto's van m'n Omega komen er aan alleen (ik schaam me kapot want ik rij hem inmiddels al 2 jaar en mijn ouders hebben hem des tijds nieuw gekocht) ik moet nog foto's maken want die heb ik nog niet.

Hoe mooi is dat, gaaf zeg. d:)b
 
Bij deze de eerste officiële waarschuwing voor Arno })

Zonder foto's kom je er hier NIET op _O-




:+ :D
Welkom man :)
En dat je maar veel informatie en plezier hier mag beleven :Y


En nou héél gauw foto's gaan maken !! :X :+
 
Mischien ook wel leuk om te melden. ik weet niet of er hier al mensen zijn die die dienst kunnen leveren.
maar ik ben in bezit van een oprijwagentje/autoambulance (wel van dat andere merk wat niet opel is) met wat restouratie werk (hij is uit '76 dus roesten doe tie goed) dus hij is nog niet helemaal klaar maar naar verwachting zal hij eind volgende maand wel gereed staan om tegen een kleine vergoeding sleep diensten te verleenen.

M.V.G. Arno
 

yoyo

The UK brothers
Hadie Arno,

Welkom en sorry dat ik je een beetje gedwongen heb om je even voor te stellen maar dat is nu helemaal goed gekomen. :Y

Je bent eigenlijk net een beetje te laat (maar dat hebben al die gasten beneden de grote rivieren geloof ik :Y :Y ) anders had je zo'n
ozo mooie Opelomegaportal.nl mok kunnen bestellen.
Nu zal je er weer even op moeten wachten ( of één van de bazen alhier moeten een vooruitziende blik gehad hebben om wat extra te bestellen). :?

We gaan meer van elkaar horen joh (en spelfouten phhhhhhhh so what!! we begrijpen elkaar toch?) :D

gr,
Aart
:w
 
Hoi Arno

Ook van mij een dikke welkom , en inderdaad het zijn hie foto gekken !

Verwonderd me dat we nog geen fotospecials van alle oop vroouwen in bikini op de omega hebben !! looool


gr peter
 

yoyo

The UK brothers
@Belgje ,

Ik heb er nog wel ergens een foto van mijn vrouwtje (in kleding) op de voorkant van mijn Opel record. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(maar dat is langgggggggggggggggggg geleden) zij wat ouder he! :'( :'( _O- _O-

gr,,
Aart :w
 
auch von meiner seite, herzlich wilkommen arno. und machen sie so schnell wie möglich schöner pica's von ihre
omega d:)b . mvg herr ober meister martijn. :+ 8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan