Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallee

Status
Niet open voor verdere reacties.
omegauser zei:
martijn_maja zei:
auch von meiner seite, herzlich wilkommen arno. und machen sie so schnell wie möglich schöner pica's von ihre
omega d:)b . mvg herr ober meister martijn. :+ 8)
Hé, moet jij niet hier zijn :D .

Groet,

Walter

das denken ich eigentlich auch d:)b . walter zit jij ook niet op dat forum bij onze ooster buren?
kan me er wel aanmelden natuurlijk.
 
Beetje offtopic :$

Ja, daar ben ik ook af en toe te vinden (zelfde nickname). Hun benadering van veel dingen is net even wat anders dan hier. Bijvoorbeeld die remupdate (met de Pontiac GTO remklauwen) die er binnenkort bij mij ondergaat, is in de ogen van sommigen daar wel leuk maar voldoet niet echt. Waarom vinden ze dat; nou in hun ogen zijn de voorste remschijven van een Omega te klein in diameter. Bij normaal gebruik is dat geen probleem maar als je volgens hen dan driemaal van 200 km/u naar stilstand remt, zijn de remschijven roodgloeiend en heb je vrijwel geen remkracht meer _O- . Tsja, dat zie ik ons hier nog niet zo snel doen :D

Daarnaast hebben ze laatst een update van de forumsoftware gehad. Daat gaat dan ook op de duitse manier. Het wordt door het moderatorteam nauwelijks aangekondigd en dan ineens is het er. Een aantal zaken blijkt vervolgens niet meer te werken of is verdwenen. Zo had ik een hele verhandeling - uiteraard in het Duits :) - op het forum gezet over mijn Omega en wat ik er in de loop van de tijd aan had gedaan (vergelijkbaar met hier). Dit stond bij Omegafreaks.de in de zogenaamde Umbauecke. Na de software update was de hele Umbaucke verdwenen, Op een mail van mij met een verzoek om een kopie van de hele tekst inclusief verwijzingen naar afbeeldingen heb ik nooit een reactie gekregen. Ik had toen zoiets van; bekijk het dan maar. Vervolgens kreeg ik enkele mailtjes van forum-leden met een verzoek om informatie over weer die remupdate (want ja, ze konden dat op het forum nergens meer vinden :D ). Gelukkig had ik ergens nog een kopie - incompleet welliswaar - van mijn duitse tekst. Deze er maar weer op gezet. Voor geinteresseerden; mijn profiel bij Omegafreaks.de.

Al met al vind ik het een mooi forum wat betreft de opzet. Ze hebben enorm veel members en op een vraag krijg je ook altijd een net antwoord. Anderszijds vind ik het niet echt een sympathiek forum. Het zal waarschijnlijk door de grootte komen maar ik vind het ook vrij onpersoonlijk. Ik ben dus blij dat het OOP er is d:)b .

Groet,

Walter
 
hmm dan heeft aanmelden weinig zin denk ik. als het er zo aan toe gaat zal ik er maar weinig online zijn. en mocht ik eens een niet oplosbaar probleem hebben zit ik al op fora's genoeg.
sorry voor het offtopic. gr,martijn
 
B-Buster zei:
Welkom Arno !

Mooie auto's op je lijst. Ben wel benieuwd naar wat beeldmateriaal van je Omega. :)

Ik zal er maar niet bij vertellen wat ik er allemaal mee heb gedaan want dan word ik door menig opel fan gelincht (gelincht?? geen idee hoe ik het moet spellen) denk ik.

Ow ja ook nog 2 corsa A's gehad 1.2s en 1.4i je vergeet wel eens wat he 8)7
 
Belgje zei:
Hoi Arno

Ook van mij een dikke welkom , en inderdaad het zijn hie foto gekken !

Verwonderd me dat we nog geen fotospecials van alle oop vroouwen in bikini op de omega hebben !! looool


gr peter

Vrouwen op de auto is een slecht idee dat heb ik anderhalf jaar geleden gehad en sinds dien heb ik een deuk in m'n motorkap :( en het lag niet aan haar *O*
Ik zal ff kijken of ik die foto nog ergens heb d:)b
 
Hallee Arno !

Hoop dat je met veel plezier op onze Portal aanwezig bent ! maar dat zal vast en zeker wel goedkomen ;)


Houdoe !

Sjors
 
Eerst alle kleding, schoenen en juwelen uit (een string is nog toegelaten ), dan polisch kleding aan doen en maar op de kap kruipen ! loooool hahahahahahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan