Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het winterplaatjes topic 2010-2011-2012

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Nee hoor, de oplossing is nabij:

[youtube]http://youtu.be/qTlAUz6Xgp8[/youtube]


Dan heb je daarna meteen een goede reden om je DAP eindelijk eens in te wijden. :+
 
Re: Het winterplaatjes topic

Ik wil mijn auto daar wel neer zetten... als ik de garantie krijgt dat ie daarna volledig wordt overgespoten :/
Die Porsche was al (redelijk) schoon... hoe doen ze dat als een auto een flinke lading blubber op zijn spatborden/zijkanten heeft zitten?
En ik heb ze, geen van beide, die doek maar 1 keer zien schoonmaken. Ergo: al het vuil hebben ze lekker, over de hele auto, uit zitten smeren.
Swirls anyone ? :P
 
Re: Het winterplaatjes topic

Allemachtig wat is dit nu weer _O- ? Er wordt ook altijd wat nieuws bedacht. Of het ook beter is dan met het handje durf ik zeer te betwijfelen. Inderdaad wel een goede reden om dan je DAP weer uit de verpakking te halen. De tijdswinst die je schijnbaar op deze manier haalt ben je in dit geval wel weer dubbel en dwars kwijt.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Het is inderdaad heel... apart.


En om het topic maar even eer aan te doen mijn zojuist gemaakte foto:

IMG_2794modded.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

MetalRush zei:
Vanmorgen mijn Omi maar eens uitgegraven... }:)
w2loya.jpg



Zie ik dat nou goed, hebben die vuile K koters de sneeuw van je motorkap geveegd ? dit is het gene wat ik nog het meest haat dat ze de sneeuw van je auto af vegen !! heb ze 1x betrapt bij mijn Omega Sport toen deze buiten stond vorig jaar, en het onverwacht goed begon te sneeuwen, toen ben ik naar buiten gevlogen en heb ze nooit meer terug gezien :/

Verder wel gaaf Ruud ! aardig pak sneeuw !! :9 kon je zonder knipperend TC lampje de wijk uit komen ? _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Jawel, maar die zit nog in de doos. :+

En anders had ik er toch niets aan zonder achterbumpert.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Ik heb geen winterplaatjes van mijn Omega, er zit niet eens sneeuw op. d:)b

Maar het heeft wel de hele dag gesneeuwd en gehageld, zelfs nog een beetje zon gehad vanmiddag.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Jep, die klinkerweg zorgde wel voor mooie plaatjes, dus wat dat betreft was dat het gestuiter helemaal waard. d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Een bekende hier vanmiddag voor de deur. Hij had zich aangekondigd, dus de parkeerplaats was reeds ontdaan van sneeuw. :P

IMG_3055modded.jpg


IMG_3056modded.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

Gaaf man dikke Omega d:)b



Hier ook nog een paar winter plaatjes van mijn smerige nog niet gewassen bijna een week niet Omega MV6 :)






e8v7r6.jpg


23s985u.jpg


14cbh2v.jpg





Met (toen nog smerige velgen) winterbandjes in de sneeuw :Y)








ru9pjp.jpg






Groetjes,
Sjors
 
Re: Het winterplaatjes topic

Mooie foto's Sjors, vooral de 2e van boven is (mijn mening) erg gaaf!!
 
Bovenaan