Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Koelvloeistofkleur is wit???????

ik weet niet of de sensoren vaak kapot gaan wij hebben de auto nu 6 1/2 jaar en in die tijd is er nog geen nieuwe sensor ingekomen en aangezien ik de complete voorhistorie erbij had op papier omdat ik hem bij de opeldealer kocht kan ik ook zien dat er nog nooit een nieuwe sensor is ingezet
en Guno veel plezier met je nieuwe aanwinst voor dat geld koop je op het eerste gezicht nog een nette auto en als er wat nieuws op moet gewoon bij berry vragen zoals als het beeldscherm ik mis wat pixels
 

Joep

Verbannen
withgk zei:
Ik ga toch voor die Omega. Vandaag met de verkoper gebeld. Het wordt afgeleverd met een nieuwe APK en ze gaan alle vloeistoffen nachecken.Alles wat uit de APK naar voren komt is voor hun rekening. ik betaal maar €100 extra bij.
Netjes geregeld! d:)b Heel veel plezier ermee.
 

tonboy

Verbannen
Maar heren, zo vraag ik me af, wat is dan te verstaan onder "imitatie" : alles andere dan waar een opel (of GM ) teken of sticker op staat?
Dus merken zoals Brembo, Valeo, Luk, Moog, AC Delco, Até, Ferodo, Pierburg en anderen die niet (meer) aan Opel leveren of in het verleden geleverd hebben, zijn derhalve te zien als imitatie en ongeschikt ?
Waar trekken we onze grenzen en welke zien we als troep, bij onderdelen uit Azie, of die uit Zuid-Europa, of misschien wel uit de UK of Frankrijk ...?
De luchtmassameter die ik nu gebruik is van Valeo, imitatie dus maar is het daarmee gezegd dat deze veel slechter is ? Of wellicht dat de prijs hiervan (23 euro) een indicatie geeft van de kwaliteit t.o.v. het origineel 200 euro plus....)
 
Guno veel plezier en zeker veeeeeeeeeeeeeeeeeel rijplezier er mee d:)b

en ja leuk dat er weer een MV6 terug op de weg komt :D
 
Gefeliciteerd, veel plezier ermee.

Wat betreft imitaitie, remmen heb ik alles van Brembo maar dat kost amper wat op Ebat en is gewoon goed spul.
Maar draagarmen, uitlaat e.d. is prima als het imitatie is.
Motorodelen wel allemaal origineel.
 

Andrew

600.000
Berry zei:
Vind blauwe vloeistof van de action veel mooier :9~

Ze hebben naast de blauwe koelvloeistof bij de Action ook roze koelvloeistof (G12+) voor iets van € 2,- per liter. En de 5W40 olie is er onder de € 4,- per liter. Superrrrr
 
Allereerst, gefeliciteerd met je aankoop en veel mooie kilometers!

Wat betreft de koelvloeistof :
Bij mij op de zaak maken we dit spul en is leverbaar in iedere gewenste kleur afhankelijk van de wens van de klant.
Van kleurloos tot paars of zelfs fluoriserend groen of geel.
Altijd leuk om de garage mee te stangen die denken dat de koelvloeistof niet goed meer is :s

Ik denk dat ik er straks bij mijn zoon (TomP) maar groen in gooi , vind ik wel stemmig zo vlak voor de kerst _O-

Groet,
Dan
 

richard66

500.000+
ja ik had vroeger praat ik wel 10 jaar terug had ik groen Fluoriserend in een Rover 3500 vond het wel mooi gezicht :9~

Gr Richard :b
 
Bij ons in de truck word ook witte kv gebruikt of liever gezegd kleurloze kv... ik zie het pronleem niet als deze aan de specs voldoet
 
Bovenaan