Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

let op km stand

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jazeker, de Elegance. Bekleding die je daar ziet is standaard bij die uitvoering.
 
Nks mis met een elegance hoor d:)b

Verder is di euit de advertentie een mooie kleur :)
En ik denk niet dat die is terug gedraaid.
Dan had ie er denk ik 180 000 van gemaakt ip 282 000.
 
inderdaad niks mis met een elegance, ik snap alleen niet dat ze een 'luxewagen' maken zonder elektrische ramen en stoffen zetels :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die zaken zitten standaard in een Elegance. Er zijn maar weinig B2's met raamslingers achter.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Nee, die hebben elektriek voor en achter. En Xenon standaard, de mooiere velours bekleding.
 
B-Buster zei:
Nee, die hebben elektriek voor en achter. En Xenon standaard, de mooiere velours bekleding.

Idd, heb zelf elegance en zit er allemaal op :)
zelfs verlichte makeupspiegels (handig)
verlichte ventilatie roosters
electrische ramen voor en achter
stoel verstelling
xenon + automatische hoogteregeling en sproeiers.
mistlampen

en voor de rest is alles voorbereid.
Kan zo een dimmende spiegel aanklikken, of een hoedenplank met rollo.

De business edition is juist de karig uitgevoerde. Daar is niks voorbereid.
Maar weet niet of dat met het modeljaar te maken heeft.
 
Idd mn Business had slingers achteraan. Had op zich wel veel bedrading lopen en heb bv zelf met loom mistlampen er in gezet. Kabels voor verlichte zonneklep liepen er ook door net als alarm voorbereiding...
 
ah oké, ja dacht dat de elegance de 'minst' uitgevoerde omega was! (mijn fout) mijn 2.2 16v break van een tijdje terug was ook een elegance met voor en achter elek. ruiten en xenon en verlichte make-upspiegeltjes maar dacht dat deze er misschien ingezet waren als optie,

maar goed ik zit ook wel eens mis met mijn gedachten *O*
 
Mwah...ik heb ook een business model.maar wel elektrische ramen achter en full lederen bekleding.misschien opties die de vorige eigenaar besteld heeft. d:)b
 
waarschijnlijk wel dan! ik snap sommige mensen niet! als ik wat ouder was geweest, en iets kapitaal had in de jaren dat de omega nog nieuw te krijgen was, dan denk ik dat ik ook wel een uniek exemplaar had gekocht! je koopt toch niet het luxepaardje van opel, zonder optie's! ik kan er niet aan uit! :)
 
lowflyer zei:
waarschijnlijk wel dan! ik snap sommige mensen niet! als ik wat ouder was geweest, en iets kapitaal had in de jaren dat de omega nog nieuw te krijgen was, dan denk ik dat ik ook wel een uniek exemplaar had gekocht! je koopt toch niet het luxepaardje van opel, zonder optie's! ik kan er niet aan uit! :)

Waarom niet ? als je nu alleen kiest voor het rijcomfort van de omega en geen interesse hebt in al die (overbodige) opties ...
 
pfff comfort hangt ook van optie's af he! zoals zetelverwarming of elektrisch verstelbare zetels met memory is bv ook comfort of niet? :)
 

tonboy

Verbannen
lowflyer zei:
waarschijnlijk wel dan! ik snap sommige mensen niet! als ik wat ouder was geweest, en iets kapitaal had in de jaren dat de omega nog nieuw te krijgen was, dan denk ik dat ik ook wel een uniek exemplaar had gekocht! je koopt toch niet het luxepaardje van opel, zonder optie's! ik kan er niet aan uit! :)
Dat luxe paardje van Opel was niet echt goedkoop toen. En sommige extra's kosten toen nog een vermogen. Veel van die zaken zijn tegenwoordig heel normaal en vanzelfsprekend, maar toen nog echt pure luxe. En een hoop kopers waren toen en zelfs nu nog zeer conservatief.
 
pfff pussy's ik vind als je een nieuwe auto koopt en je wilt wat en je weet +/- wat je wilt moet je niet op 1000€ kijken!
 

tonboy

Verbannen
lowflyer zei:
pfff pussy's ik vind als je een nieuwe auto koopt en je wilt wat en je weet +/- wat je wilt moet je niet op 1000€ kijken!

Wel als je elk jaar over die duizend euro 25% bijtelling krijgt bij je salaris. De meeste Omega''s zijn in die jaren denk ik niet verkocht aan particulieren maar aan zakenmensen of bedrijven. Heb het in die tijd zelf meegemaakt als vertegenwoordiger. Van buiten moest het naar oordeel van het bedrijf een knappe auto zijn en degelijkheid uitstralen, echter een navigatiesysteem of elektronisch geregelde airco kon er niet af, laat staan stoelverwarming.
 
Bovenaan