Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

let op km stand

dat is in nederland zo maar hier werkt het niet met bijtelling en weet ik veel wat nog, hier is het gewoon kopen verzekeren en inschrijven, als je nu een 3.0 v6 full option koopt of een 3.0 v6 zonder options, je zal even duur uitkomen (buiten de aankoop dan) misschien dat je verzekering 20€ per jaar duurder is omdat je auto 10.000€ meer heeft gekost!
 
Precies wat Tonboy zegt.zoals de naam vermoed,zal de mijne wel een ex leaser zijn.maar toch redelijk voorzien met leder met verwarming en volledig elektrisch rondom...en ach..wat er niet op zit,kan ook niet kapot! :P en wat erop zit,werkt naar behoren.en daar is deze gek mee tevree.. 8)7
 
dat begrijp ik volkomen, hoe meer er op zit hoe meer er kapot kan! daarom is mijn vectra c break 1.9 cdti 150pk versie full option ook de deur uit mogen gaan na 4jaar! gewoon veel te veel miserie en stukken!
 

Joep

Verbannen
Ik heb een business edition maar daar lag niks in voorbereid. Bedrading voor de achterramen lag er niet, voor de zonnerollo lag het stekkertje er niet, voor de koplampsproeiers lag er niks etc. Enige wat er wel lag voorbereid was de bedrading voor de memorystoelen, stoelverwarming, leeslampjes en de roosterverlichting. Inmiddels zit (bijna) alles er nu wel op en aan maar wat een werk is het geweest om tot dat resultaat te komen. Zoiezo een zeer leerzame en leuke manier om je Omega "eigen" te maken. :)
 
lowflyer zei:
pfff pussy's ik vind als je een nieuwe auto koopt en je wilt wat en je weet +/- wat je wilt moet je niet op 1000€ kijken!
Komt ie aan hoor, in z'n bejaarde bolide. Pussy! ( :') ) En wat mij betreft zat er alleen een luxe bestuurderstoel in de Omega, De rest is zo overbodig dat ik ze niet zou missen. :D
 
Bovenaan