A
Anonymous
Gast
Tijd voor een objectief stukje,
Mijn slechte ervaring met Euromaster banden, filiaal Dordrecht.
Voor het leveren en monteren van mijn nieuwe winterbanden viel de keuze op Euromaster en dan specifiek het filiaal in Dordrecht.
Na telefonisch contact te hebben gehad met een goed gesprek met dito prijs, een afspraak gemaakt.
Op de afgesproken datum met de Omega naar Dordrecht. Naar binnen gegaan bij de receptie en aangegeven wie ik ben, ik wilde gelijk doorlopen de werkplaats in echter..... HOHO waar gaat dat heen, dat gaat zomaar niet.
Waarop ik zei, luister ik kom hier ruim €700,= brengen dan mag je toch op z'n minst zien wat je koopt. Nogmaals u mag niet de werkplaats in dit ter veiligheid van uzelf en het aldaar werkende personeel, ik zal de band laten zien en zal deze wel even pakken voor u. Vervolgens nogmaals aangegeven dat ik bij de montage aanwezig wil zijn, het lijkt wel of jullie iets te verbergen hebben, au, dat was geloof ik wel tegen het zere been aan! Dat dit zo is, lees je verderop.
Na afleveren de velgen gecontroleerd, en op het oog niets mis mee. Was lastig te controleren doordat ze niet helemaal schoon waren vóór het monteren en erna door de vette smerige vingers die erbij gekomen waren.
Bij thuiskomst gelijk de auto gewassen ennnnnnnn wat blijkt, hebben ze met het monteren van de banden 1 velg beschadigd. Het blijkt dat er volgens mij 1 velg ergens tegen aan is gevallen. Ik gelijk weer terug.
De oplossing volgens Euromaster rijdt u nu gelijk naar het bedrijf hier om de hoek, het bedrijf heet CHC,wij van Euromaster handelen het met dat bedrijf wel verder af. Bij aankomst blijkt het bedrijf zaterdags gesloten te zijn. Die week erop gelijk gebeld dat zij de velg in opdracht van Euromaster zouden bijwerken. Ik zou teruggebeld worden voor een afspraak, niet dus.
Alleen al dat ik het schrijf, word ik er al moe van.
Weer Euromaster gebeld dat ik door bedrijf CHC Dordrecht niet wordt teruggebeld en dat ik zo geen zaken doe. Aangegeven dat ik zelf een offerte heb laten maken ergens anders voor het herstellen van de schade, deze komt rond de € 100,= en maak dat bedrag dan maar over naar mij.
Nou nee hoor, wij gaan niets vergoeden en al helemaal geen velg overspuiten was het antwoord van de heer Mustafa vestigingsmanager Euromaster in Dordrecht.
Om dit toch niet zomaar te laten gebeuren heb ik een brief naar het hoofdkantoor gestuurd. Na verloop van tijd ben ik netjes terug gebeld en of ik nog gebruik wil maken van het aanbod om de velg te laten repareren, je gelooft je oren toch niet!!
MAAR NATUURLIJK, alles uitgelegd en ik moet maar het bedrijf bellen waar ik al eerder was geweest, CHC Dordrecht. Blijkt na telefonisch contact met dat bedrijf, het bedrijf alleen auto's te poetsen en geen velgen te repareren volgens een medewerker aldaar. Mooi dan. Ach en als je dan toch aan het bellen bent, waarom ook niet.... daar gaan we weer.
Weer telefonisch contact met Euromaster hoofdkantoor gehad, Inderdaad dit gaat niet werken zo werd er vermeld. Belt u maar met de heer Mustafa filiaal Dordrecht om een en ander te regelen.
Ook maar weer gebeld en let op de klantvriendelijke opmerking van deze man.
Zo dus jij heb contact opgenomen met het hoofdkantoor in Deventer, waarom niet was mijn antwoord. Luister zegt Mustafa ik ga niets vergoeden en je komt hier niet meer binnen, en de manier waarop je de eerste hier hier binnen kwam zint mij ook niet. Heb alleen gezegd dat ik bij montage erbij wilde zijn. Ik heb hem netjes bedankt voor het opnemen van de telefoon en ondanks dat deze nog het een en ander te melden had, de telefoon maar opgehangen.
Weer gebeld met Deventer, en ik moet maar een paar foto's mailen, ook weer gedaan.
En nu het meest verbazingwekkende:
De email van het Hoofdkantoor,
"Beste Rene,
Het is een vervelende zaak ik kan niet beoordelen of het nu een verse of oude schade is het is in ieder geval een lichte beschadiging. Je kunt natuurlijk het wiel laten spuiten je moet dan wel rekening houden met eventueel kleurverschil.
Ik zou u het volgende willen voorstellen om dit tegen de kostprijs te doen deze bedraagt 75,00 euro ex de btw.
Ik hoor graag of u hier gebruik van wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Raymond Caro
Customer Service Manager
Euromaster Bandenservice B.V.
Postbus 169
7400 AD Deventer"
Het gaat mij inmiddels geeneens meer om die € 100,= maar ze sturen je van het kastje naar de muur, en dan wordt er van alles mondeling/telefonisch beloofd, maar zwart op wit (zie de tekst bovenstaande mail) gaan ze nergens mee akkoord. Eigenlijk wel een zeer hoge dunk van zichzelf bij Euromaster, dat ze denken dat ik als klant nog iets zou laten repareren tegen betaling. hahahahah.
Voor alle duidelijkheid dit is mijn ervaring met het filiaal van Euromaster in Dordrecht, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier wel tevreden zijn.
Mijn slechte ervaring met Euromaster banden, filiaal Dordrecht.
Voor het leveren en monteren van mijn nieuwe winterbanden viel de keuze op Euromaster en dan specifiek het filiaal in Dordrecht.
Na telefonisch contact te hebben gehad met een goed gesprek met dito prijs, een afspraak gemaakt.
Op de afgesproken datum met de Omega naar Dordrecht. Naar binnen gegaan bij de receptie en aangegeven wie ik ben, ik wilde gelijk doorlopen de werkplaats in echter..... HOHO waar gaat dat heen, dat gaat zomaar niet.
Waarop ik zei, luister ik kom hier ruim €700,= brengen dan mag je toch op z'n minst zien wat je koopt. Nogmaals u mag niet de werkplaats in dit ter veiligheid van uzelf en het aldaar werkende personeel, ik zal de band laten zien en zal deze wel even pakken voor u. Vervolgens nogmaals aangegeven dat ik bij de montage aanwezig wil zijn, het lijkt wel of jullie iets te verbergen hebben, au, dat was geloof ik wel tegen het zere been aan! Dat dit zo is, lees je verderop.
Na afleveren de velgen gecontroleerd, en op het oog niets mis mee. Was lastig te controleren doordat ze niet helemaal schoon waren vóór het monteren en erna door de vette smerige vingers die erbij gekomen waren.
Bij thuiskomst gelijk de auto gewassen ennnnnnnn wat blijkt, hebben ze met het monteren van de banden 1 velg beschadigd. Het blijkt dat er volgens mij 1 velg ergens tegen aan is gevallen. Ik gelijk weer terug.
De oplossing volgens Euromaster rijdt u nu gelijk naar het bedrijf hier om de hoek, het bedrijf heet CHC,wij van Euromaster handelen het met dat bedrijf wel verder af. Bij aankomst blijkt het bedrijf zaterdags gesloten te zijn. Die week erop gelijk gebeld dat zij de velg in opdracht van Euromaster zouden bijwerken. Ik zou teruggebeld worden voor een afspraak, niet dus.
Alleen al dat ik het schrijf, word ik er al moe van.
Weer Euromaster gebeld dat ik door bedrijf CHC Dordrecht niet wordt teruggebeld en dat ik zo geen zaken doe. Aangegeven dat ik zelf een offerte heb laten maken ergens anders voor het herstellen van de schade, deze komt rond de € 100,= en maak dat bedrag dan maar over naar mij.
Nou nee hoor, wij gaan niets vergoeden en al helemaal geen velg overspuiten was het antwoord van de heer Mustafa vestigingsmanager Euromaster in Dordrecht.
Om dit toch niet zomaar te laten gebeuren heb ik een brief naar het hoofdkantoor gestuurd. Na verloop van tijd ben ik netjes terug gebeld en of ik nog gebruik wil maken van het aanbod om de velg te laten repareren, je gelooft je oren toch niet!!
MAAR NATUURLIJK, alles uitgelegd en ik moet maar het bedrijf bellen waar ik al eerder was geweest, CHC Dordrecht. Blijkt na telefonisch contact met dat bedrijf, het bedrijf alleen auto's te poetsen en geen velgen te repareren volgens een medewerker aldaar. Mooi dan. Ach en als je dan toch aan het bellen bent, waarom ook niet.... daar gaan we weer.
Weer telefonisch contact met Euromaster hoofdkantoor gehad, Inderdaad dit gaat niet werken zo werd er vermeld. Belt u maar met de heer Mustafa filiaal Dordrecht om een en ander te regelen.
Ook maar weer gebeld en let op de klantvriendelijke opmerking van deze man.
Zo dus jij heb contact opgenomen met het hoofdkantoor in Deventer, waarom niet was mijn antwoord. Luister zegt Mustafa ik ga niets vergoeden en je komt hier niet meer binnen, en de manier waarop je de eerste hier hier binnen kwam zint mij ook niet. Heb alleen gezegd dat ik bij montage erbij wilde zijn. Ik heb hem netjes bedankt voor het opnemen van de telefoon en ondanks dat deze nog het een en ander te melden had, de telefoon maar opgehangen.
Weer gebeld met Deventer, en ik moet maar een paar foto's mailen, ook weer gedaan.
En nu het meest verbazingwekkende:
De email van het Hoofdkantoor,
"Beste Rene,
Het is een vervelende zaak ik kan niet beoordelen of het nu een verse of oude schade is het is in ieder geval een lichte beschadiging. Je kunt natuurlijk het wiel laten spuiten je moet dan wel rekening houden met eventueel kleurverschil.
Ik zou u het volgende willen voorstellen om dit tegen de kostprijs te doen deze bedraagt 75,00 euro ex de btw.
Ik hoor graag of u hier gebruik van wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Raymond Caro
Customer Service Manager
Euromaster Bandenservice B.V.
Postbus 169
7400 AD Deventer"
Het gaat mij inmiddels geeneens meer om die € 100,= maar ze sturen je van het kastje naar de muur, en dan wordt er van alles mondeling/telefonisch beloofd, maar zwart op wit (zie de tekst bovenstaande mail) gaan ze nergens mee akkoord. Eigenlijk wel een zeer hoge dunk van zichzelf bij Euromaster, dat ze denken dat ik als klant nog iets zou laten repareren tegen betaling. hahahahah.
Voor alle duidelijkheid dit is mijn ervaring met het filiaal van Euromaster in Dordrecht, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier wel tevreden zijn.