Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Morgen verstandig om de weg op te gaan?

Ik heb de TC net even uitgedaan en dan zonder winterstand en dan is het wel een stuk spannender, maar TC + winterstand is op de 235 banden prima te doen.
Het enige was dat ik een volgesneeuwd parkervak niet achteruit inkwam, vooruit was geen probleem.

Alleen vanmiddag eruitkomen was even spannend, maar na 4 pogingen lukte dat ook wel :P
 
Ik heb bij al mijn autos winterbanden gehad, maar het verschil merk je wel degelijk.
Opel Astra 2.0 gsi 1996
Opel Vectra 2.6 v6 onyx 2001
Opel Signum 3.0 v6 cdti cosmo 2004
Opel Corsa 1.4 sport 2003
Opel Omega 2.6 v6 onyx Irmscher 2002
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
*hihi exit van mijn bovenstaande post:
Bij het thuiskomen even dwars de straat geblokkeerd bij het keren...
Even de ESP eraf en met wat schommelen en verkwistend gaf geven toch weer weggeraakt.
Dat vond de wachtende chauffeur ook wel leuk, haha

Zonder sper had dit een nogo geweest....
 
Ik heb sinds vorig jaar winterbanden en merk wel degelijk een groot verschil. Daarvoor onder mijn mv6 met zomerbanden met flink profiel en een bijna nieuwstaat flink problemen met wegkomen. Bijna een 15 min gedaan om weg te komen bij een stoplicht waarbij ik meerdere keren rood en groen heb gezien toen ik eindelijk weg kwam en de oprit van de autoweg opdraaide ik ineens 180 graden gedraaid stond, waarbij ik vervolgens weer opnieuw kon beginnen.

Vandaag geen last gehad rij overal zo weg. Enkele keer kont uitbreken maar netjes te corrigeren.

Wat ik het ergste vind aan dit weer zijn de automobilisten die eigenlijk niet de weg op durven en vervolgens toch gaan inhalen.
 
Eigenlijk gewoon je auto binnen laten staan OOK al heb je winterbanden _O- ik rij zelf nu op 205/65/15 van michelin
En die doen het goed moet behoorlijk mijn best doen om hem om tekrijgen.

Me galant rij niet op wintertjes en met zijn pakweg 70 pk en 1100 kg gaat hij alle kanten op met zijn achterkant haha
Maar dan kan je lekker spelen 8)
 
Bovenaan