hallo mede omega rijders ik heb een probleem ik ben de trotse eigenaar van een opel omega 2.6 v6 uit bouwjaar 2000
ik heb de auto nu bijna een jaar en heb al veel vervangen onder andere de drukgroep druklager koppeling driewegklep radiateur differentieel krukaskeering en krukaskeering bakzijde distributieriem en spanrolle en multiriem
nu zit ik met het volgende probleem en dacht miss kunnen jullie mij helpen
mijn kachel word niet meer warm en ook zit er witte mayonaise in de koelvloeistofdop
heb het systeem gereinigd met radiateur reiniger en heeft niks geholpen nu heb ik zelfs de radiateur vervangen maar mocht ook niet baten
heb het systeem ontlucht en terwijl ik de auto aan het ontluchten was begon de motor te tikken en heb ik hem uitgezet en de olie gecontroleerd
er zat nopg genoeg olie in hij was half vol dus gevuld tot die vol zat en toen weer gestart en jaaa hoor hij tikt nog steeds super erg
nu is de vraag wat kan het zijn dat de sludge in mijn oliedop zit is het de oliekoeler of de koppakking
en wat betreft het tikken wat kan dat zijn hydraulische klepstoters of kleppen of nog erger
als er iemand is die mij kan helpen of miss voor een mooi prijsje de auto kan maken zouden julli mij erg helpen ga trouwens morgen kijken bij een garage of ik het systeem onder druk kan zetten en kijken waar die lekt
heeeelllllllllpppppppp
mvg joey uit eindhoven
ik heb de auto nu bijna een jaar en heb al veel vervangen onder andere de drukgroep druklager koppeling driewegklep radiateur differentieel krukaskeering en krukaskeering bakzijde distributieriem en spanrolle en multiriem
nu zit ik met het volgende probleem en dacht miss kunnen jullie mij helpen
mijn kachel word niet meer warm en ook zit er witte mayonaise in de koelvloeistofdop
heb het systeem gereinigd met radiateur reiniger en heeft niks geholpen nu heb ik zelfs de radiateur vervangen maar mocht ook niet baten
heb het systeem ontlucht en terwijl ik de auto aan het ontluchten was begon de motor te tikken en heb ik hem uitgezet en de olie gecontroleerd
er zat nopg genoeg olie in hij was half vol dus gevuld tot die vol zat en toen weer gestart en jaaa hoor hij tikt nog steeds super erg
nu is de vraag wat kan het zijn dat de sludge in mijn oliedop zit is het de oliekoeler of de koppakking
en wat betreft het tikken wat kan dat zijn hydraulische klepstoters of kleppen of nog erger
als er iemand is die mij kan helpen of miss voor een mooi prijsje de auto kan maken zouden julli mij erg helpen ga trouwens morgen kijken bij een garage of ik het systeem onder druk kan zetten en kijken waar die lekt
heeeelllllllllpppppppp
mvg joey uit eindhoven