Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ncdc 2015

Vega

Medewerker
Administrator
Vandaag een pakje met fijne onderdeeltjes binnengekregen. :Y

9t3cs7.jpg
 
Sinds een aantal dagen (bij vochtig koud weer) gooit de cd speler de navi cd eruit. Meestal duw ik hem dan weer in de slede en start de navi.

Vandaag bleef de cd uit de slede komen. Wat kan dit zijn??? Vocht/ condens op de lens???
 
Ik denk ongeveer een uur.
De eerste keer heb ik het heel erg op mijn gemak gedaan en tussendoor foto's gemaakt en Peter nog gebeld voor raad... dus dat duurde sowieso weer wat langer :P
Maar met een beetje mazzel zit ie met een uur weer in de Omega (en ik verwacht dat Peter het ongeveer in dezelfde tijd doet).
 

Vega

Medewerker
Administrator
Cjibclient zei:
Waar kan ik aan een nieuwe laser komen?

Ik heb er nog een paar liggen.

jack-omegax3.0xe zei:
Dan binnen kort maar een eens afspraak maken Peter.

Dat mag.

MetalRush zei:
Ik denk ongeveer een uur.
De eerste keer heb ik het heel erg op mijn gemak gedaan en tussendoor foto's gemaakt en Peter nog gebeld voor raad... dus dat duurde sowieso weer wat langer :P
Maar met een beetje mazzel zit ie met een uur weer in de Omega (en ik verwacht dat Peter het ongeveer in dezelfde tijd doet).

Zoiets ja, maar was wel gezellig aan de telefoon, volgende keer minder eigenwijs zijn en luisteren naar de expert. _O-
Makkelijkst is gewoon even afgeven zodat ik het op mijn gemak kan doen.

:w
 
Cjibclient zei:
Laser begint nu alweer problemen te vertonen :( 4 maand en de CD komt al geregeld weer naar buiten......
Is het een originele cd of kopie? Kopie moet je eigenlijk op 1x snelheid branden als dat kan of anders zo langzaam mogelijk. Bij mij is dat 4x. Anders krijg je na verloop van tijd toch dit soort problemen.


Gr. Paul
 
ben het ook niet met Mart eens dat de navigatie de kleine wegen niet kent, zijn een keer een weekend weggeweest samen met iemand die een nieuwe tomtom had in zijn auto maar de omega zette ons letterlijk voor de plaats van bestemming af terwijl de tom tom er nog niet was, is voor normaal navigeren prima systeem, ook bij mij komt de cd wel eens naar buiten maar hij trekt ze vanzelf weer naar binnen
 
Is het niet ondertussen ook mogelijk en dubbledin navigatie radio cd speler te krijgen die met het opel info beeldscherm zamenwerk en zelfs nog de telefoon werkzam is.
Meen dat ik ergens al en b 2 met deze scherm gezien heb.
Gr. Peter
 
omdat ik de verwarmingsunit eruit moest hebben voor wat beschadigde knopjes te vervangen heb ik gelijk de ncdc eruit gehad en maar gelijk de laser even met wat alcohol schoongemaakt uit voorzorg was er toch uit
 
IJsblok zei:
Cjibclient zei:
Laser begint nu alweer problemen te vertonen :( 4 maand en de CD komt al geregeld weer naar buiten......
Is het een originele cd of kopie? Kopie moet je eigenlijk op 1x snelheid branden als dat kan of anders zo langzaam mogelijk. Bij mij is dat 4x. Anders krijg je na verloop van tijd toch dit soort problemen.


Gr. Paul


Originele CD... Ook muziek CD's draaien niet lekker meer. Vooral naar de buitenkant wordt het steeds slechter.
 
Volgende probleem. Als ik korte stukken rijd en daarna opnieuw start is af en toe het volgende dat de zender verspringt zonder dat ik ergens op gedrukt heb.
 
Dat deed de mijne ook de laatste tijd.... Eerst dacht ik dat ik met de automaat in de P zetten een knopje aan had geraakt. Maar na een weekje goed opletten was dat niet het geval.
 

yoyo

The UK brothers
Waarschijnlijk een te zwak RDS signaal en wel een geactiveerd RDS in de HU.
Dan gaat hij zoeken.
(denk ik)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Kan een 2015/2013 gereset (programmatie deactiveren koppeling) worden na demontage uit een donor als je de security code hebt?
Zo ook voor CID?

Wat houdt het "bose" programmeren in?
Gaat de uitgang (eindtrap) zich anders gedragen dan op een niet-bose ncdc?

Dit is voor mij nog wat een mysterieus gedeelte
 
Bovenaan