Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ncdc 2015

Vega

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
Kan een 2015/2013 gereset (programmatie deactiveren koppeling) worden na demontage uit een donor als je de security code hebt?
Zo ook voor CID?

Ja kan wel, maar is wat lastiger, het is wel van belang dat de CID en de radio dezelfde code hebben

Wat houdt het "bose" programmeren in?
Gaat de uitgang (eindtrap) zich anders gedragen dan op een niet-bose ncdc?

Het uitgangsvermogen van de radio gaat omlaag, er hoeven geen speakers meer aangestuurd te worden, maar een versterker

Dit is voor mij nog wat een mysterieus gedeelte

Voor mij niet. _O-

:w
 
jack-omegax3.0xe zei:
Hij pakt een heel andere zender. Voorheen nooit last van gehad.
Jack, jij hebt toch ook een zwaardere dynamo en accu erin gehangen?
Zou ie last hebben van een 'spike' als je start :?
Meten is weten.. :*)
 
A

Anonymous

Gast
Moin,
Ben Hans, ex marine en woonachtig iets voorbij Oost Groningen. Heb een Opel Omega 3,2 v6 Kombi.
Volg met grote interesse alles over de NCDC2015.
Heb n.a.v. een prachtige fotoreportage op deze site mijn laser vervangen en "tada", hij heeft het precies 1 (een) maal gedaan.
Daarna weer het standaard verhaal "met de bedrukte zijde enz".
Iemand een suggestie hoe dit probleem voor eens en "wat langer" op te lossen<br /><br />-- 23 maart 2014 14:03 --<br /><br />Moin,

Die spike kan ook komen van de startschakelaar. Heb dat probleem ook gehad, plus een stapel foutmeldinegen in het EOBD, die resulteerden in een motorstoringmelding met veilige Modus Enz Enz.
Na vervanging probleem voorbij. Ding kost ongeveer 10 euro.
Greetz
 
Bovenaan