Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuw lid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo een ieder, mijn naam is Rick Spijkers en was trotse omega rijder van een 2.5 V6 automaat.
Ben van de omega naar een renault megane cabrio gegaan maar uiteraard is dit niet bevallen.
Ben weer naarstig op zoek naar een omega en ditmaal blijf ik bij mijn OPEL LIMOUSINE .
j7enti.jpg
^

Ben tijdje woonachtig in Duitsland geweest vandaar mijn duitse kenteken platen.

Van mijn kant een groet naar een ieder en mijn trotse nieuwe aanwinst zal ik hier op dit forum plaatsen.

Met vr groet Rick
 
Welkom op het dit forum en veel plezier hier, Nog een Spijkers er bij met het Opel Omega bloed.
Deze auto komt mij bekend voor O-) Was een gezellig avond toen wij hem hebben op gehaald d:)b
En ja jou velgjes met de zelfde bandjes rijden nog goed.

Mvg, Jan Wieger.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Welkom Rick op het OOP

ga je ook onderdelen leveren een beetje concurrentie kan green kwaad, toch O-)


Grt. Hans
 
jwsmedinga zei:
Welkom op het dit forum en veel plezier hier, Nog een Spijkers er bij met het Opel Omega bloed.
Deze auto komt mij bekend voor O-) Was een gezellig avond toen wij hem hebben op gehaald d:)b
En ja jou velgjes met de zelfde bandjes rijden nog goed.

Mvg, Jan Wieger.


Ha die Jan Wieger, ik weet het weer jij had de eer om das Deutsche Omega terug te rijden naar Berry's
omega demontage bedrijf hahha. Goed man ga je spreken.

Mvrgr Rick<br /><br />-- 28 mei 2013 06:40 --<br /><br />
omega_cruiser zei:
Welkom Rick op het OOP

ga je ook onderdelen leveren een beetje concurrentie kan green kwaad, toch O-)


Grt. Hans


Hallo Hans,

Concurentie of familie bedrijf !!!

Groet Rick
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nog effe een fototje rick nadat je lieve neefje en nichtje zich hebben uitgeleefd op je bolide d:)b
 
berry zei:
Nog effe een fototje rick nadat je lieve neefje en nichtje zich hebben uitgeleefd op je bolide d:)b


Dit is om te janken en een belediging voor alle Omega rijders ik hoop dat je berichten box volstroomt met kwade mailtjes wat je mijn ex omega hebt aangedaan !!!!!!!!!!!!!!!!

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht mankeerde niets aan deze auto !!!!!!!!

Met niet zo vriendelijke groet meer je broertje hahahaha<br /><br />-- 28 mei 2013 22:28 --<br /><br />Bij deze een ieder bedankt voor de hartelijke ontvangst op de OOP

Mvrgr Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan