Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuw lid

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hallo OOP medeleden, eindelijk na lang zoeken heb ik eindelijk mijn B2 gevonden waar ik een goed gevoel over heb en dit is em !!!!!!!!!!!!!!






Vanochtend vroeg uit de veren (5:45) in de geleende auto van mijn buurvrouw op naar Heerhugowaard met de vrouw om een B2 2.6 V6 te bezichtigen. Om half tien in het koekblik van mijn
buurvrouw (Citroen C1) aangekomen was de verkoper (particulier) al een flink eindje wezen blazen. Motor was gloeiend heet. Mag graag een koude motor bezichtigen en checken om daarna te kijken hoe die snort als ie op temperatuur is. Maar ja hij moest even het oud papier wegbrengen ?? Uhuh naar Amsterdam zeker?? Vaag verhaal. Maar goed ik de motor starten, airbaglampie blijft branden
en motorstoring. Tja beetje twijfel. Vervolgens motorkap open en motor maakt niet zo'n lekker racemonstergeluidje. Effe Berry bellen (kon helaas niet mee) met de mededeling weet je zeker dat ie niet op vijf poten of minder loopt ?? Tja effe proefritje nou racemonster was het niet trok beroerd op. Als klap op de vuurpijl deed de variabele stuurbekrachtiging ook zijn werk niet. Dat werk moest ik doen (zweet in mijn naad) Doodzonde mooi exemplaar geen roest of deuken of wat dan ook. De eigenaar zei : effe lambdasonde afstellen !!! Hoezo lambdasonde afstellen, wat valt er aan een lambdasonde dan af te stellen????? Berry gebeld : ach ja hangen we anders gewoon ander blok in tja leuk "nieuwe "auto en gelijk ander blok in hangen in het slechtste geval Geen goed gevoel laat maar jammer dan. Door gereden naar Ermelo en daar stond een 2.2 16 v automaat met 129000 op de teller (NAP) met een hagelnieuwe APK. Tja een elegance dus niet bomvol opties maar dat komt wel goed, Berry heeft nog genoeg in zijn rommelhoekje liggen hahahaha. Dus eindelijk officieel bij de club. Geen mankementen alle opties functioneren en net interrieur dus hoop het forum nog even niet te hoeven raadplegen. Bij deze het einde van mijn zoektocht we spreken elkaar.

Met vriendelijke groet Rick :f
 
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dank u Dank u.

Morgen kan ik niet maar kom zeker naar een meeting toe om al die OMEGA'S te bewonderen.

En een biertje natuurlijk Berry mag graag de BOB wezen. _O-
 
Feli !

En wat betreft die motor, dat snap ik wel ! als je een nieuwe auto koop, wil je liever de originele motor houden O-)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Gefeliciteerd! Leuk dat je nu ook weer voorzien bent van een fijne automobiel.

Inderdaad logisch dat je geen zin hebt meteen een motorwissel te willen doen. Dit klinkt als de meest verstandige oplossing.

Veel plezier ermee!
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Welkom bij de club hahahaa

Mooie omega Rick, je hebt mazzel dat Berry een rommelhoekje heeft :Y


grt. Hans
 
Bedankt een ieder,

Ik heb heel veel geluk dat mijn broer Berry in omega onderdelen doet.

Hij heeft het me nog niet toegezegd maar ik neem aan dat ik in zijn rommelhoekje

boodschappen mag doen met een gezinskorting van 95 % _O-

Ga je vast wel mee accoord he Broer O-)

Gr Rick
 

richard66

500.000+
Mooie Omega Rick er veel plezier van mag hebben ,

Ja dat laatste dat komt mijn ook bekend voor met mijn broertje _O-

gr Richard. :b
 

yoyo

The UK brothers
Welkom hier op het OOP Rick!
Nette auto maar wat meer plaatjes mogen wel.....
Veel plezier hier.
 
Bedankt allemaal, vind het ook nette auto.
Geen roest alleen voor en achterbumper bladdert de verf wat. Nieuwe bumpers of overspuiten ?
Valt wat leuks van te maken. Lage km-stand 129000 NAP.
Nu nog effe ander grilletje, koplampen polijsten, lipje voor en dan zien we wel wat ik bij Berry nog verder regelen kan :P

Verder foto's volgen nog.

Mvrgr Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan