Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe Omega opkomst?

Colinh zei:
Ala BMW 5 GT.. Ben benieuwd wat daar uit komt, had liever een Senator C gezien 8)

BMW-5SeriesGT-PKing-w.jpg
:F

Ben absoluut geen BMW fan, maar dit is toch wel afschuwelijk zo'n achterkant :w
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik vind het ook een afzichtelijk ding.

De normale 5 en 7 vind ik wel aardige auto's, maar al dat omhoog gevallen spul.. ik snap de lol erachter niet.
 

Colinh

Donateur 2023
Ik ben best wel gek van BMW, maar de X modellen en deze GT vind ik ook maar niks, daarom ben ik benieuwd wat eruit komt..

Moet gewoon een BMW 7 concurrent met een dik blok erin, zoals die Kapitan op het forum.


Gr Colin
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is makkelijk voor EEF en HUUB, die voeren buiten Opel ook Fiat tegenwoordig.
 
Mijn Mening: wat een vreselijk lelijk ding :X |:( VInd het echt Jammer dat Opel niet zelf meer een Combo bouwt op basis van de Corsa D ! dit was de laatste échte Opel Combo:



;w ;w





1c.jpg


OPEL-Combo--1993-2000-.jpg


opel_combo.jpg





Ik vond het nooit de mooiste Opel's ! maar gewoon leuk en super handig ! rijden goed en een eigen Opel gezicht en onderhuids een echte Opel..
 
Sjors-V6 zei:
Ik vond het nooit de mooiste Opel's ! maar gewoon leuk en super handig ! rijden goed en een eigen Opel gezicht en onderhuids een echte Opel..


Klopt niet helemaal. Waar kwamen die dieselmotors ook alweer vandaan, waar het gros van de Combo´s mee uitgerust is?? ;)
 
van Fiat, en wat betreft de nieuwe omega, die foto van de opel kapitan werkelijk schitterend als hij er zo ongeveer uit zou komen te zien dan kunnen ze zeker een rondje meeblazen in het hogere segment, alleen de naam is veel te oudbollig, dan kunnen ze beter een nieuwe naam nemen of omega of senator.
 
Isuzu en Fiat.. mja dat weet ik wel. heb notabene bij een Opel dealer gewerkt en genoeg beurtjes er aan gedaan... ;)
 
Alleen de motor is nog wel wat anders dan de complete auto......toch?

Echt belachelijk een Fiat met een Opel embleem!
 
Sjors-V6 zei:
Mijn Mening: wat een vreselijk lelijk ding :X |:( VInd het echt Jammer dat Opel niet zelf meer een Combo bouwt op basis van de Corsa D ! dit was de laatste échte Opel Combo:

;w ;w

1c.jpg


OPEL-Combo--1993-2000-.jpg


opel_combo.jpg


Ik vond het nooit de mooiste Opel's ! maar gewoon leuk en super handig ! rijden goed en een eigen Opel gezicht en onderhuids een echte Opel..

Heb 't ook altijd merkwaardig gevonden, dat men begon op baiss van een Kadett en later is overgegaan op de Corsa basis. Vreemd.
Maar dat zal wel te maken hebben met de groei die er in elke klasse, bij vrijwel elk merk ontstaat.

Ter illustratie, de Astra J heeft de buiten afmeting van de Vectra A, en in een beetje uitvoering en motorisering bijna het gewicht van de Omega B1 met een 2.0
Krankzinnig gewoon.
 
Heren,
Het hoge woord is er uit bij opel en er komt inderdaad een nieuwe opvolger voor de omega of volgens opels woorden een model dat boven de insignia komt met oa hybride aandrijving en of waterstof als brandstof, ik wacht af ben wel benieuwd en dan zullen over niet al te lange tijd de eerste fotos te zien zijn
 
Die is echt zo vet.......wil ik ook hebben!

Maar zal wel niet gebeuren aangezien die foto ook alweer van 2007 is.
 
Goeiedagschotel wat een wagen zeg !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mja idd Niels, maar het zou wel kei vet zijn al se riets zou komen wat daar erg op lijkt ! met een dikke 6 of zelf 8 cylinder Achterwiel aangedreven powertrain :9~
 
Sjors-V6 zei:
Goeiedagschotel wat een wagen zeg !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mja idd Niels, maar het zou wel kei vet zijn al se riets zou komen wat daar erg op lijkt ! met een dikke 6 of zelf 8 cylinder Achterwiel aangedreven powertrain :9~
Jha die loopt op waterstof zeker, om aan die verotte uitstoot regels te voldoen... :S Echte auto's worden niet meer gemaakt, die worden alleen nog gepoetst en tegen elke prijs op de weg gehouden door liefhebbers! <3
 
Bovenaan