Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

nieuwe Omega rijder erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,

ik ben Marco, 32 jaar uit de regio Rotterdam. Sinds vandaag ben ik trotse bezitter van een Omega B-2 sedan. Het is een 2.6 v6 Executive automaat met een heel Irmscher pakket! en voor mij ook doorslaggevend, 132.000 km op de klok met NAP!

ik hoop ik als eerste een beetje kennis en kunde op te doen over de Omega. Het wordt voor mij m'n dagelijkse auto.

Ik heb een Calibra 4x4 turbo voor de hobby namelijk. Maarals je daar eenmaal mee besmet bent dan krijg je ook snel wensen voor de Omega denk ik.

als er vragen zijn, dan hoor ik het wel.

groeten
Marco
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom Marco !



Ben benieuwd naar foto's van je Irmscher Omega en natuurlijk de 4x4 Calibra d:)b d:)b








Gr Colin
 

Joep

Verbannen
Kijk eens aan, ik heb die Omega eergister nog op marktplaats gezien! Grijze B2 sedan met Cecotto bumper, Irmscher sideskirts, Executive velgen en McPlank achterspoiler! Mooi ding! En welkom natuurlijk! :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
[offtopic]
Marcel3.2 zei:
Weer een Rotterdammer erbij, welkom :)

Inderdaad, we kunnen onderhand een eigen Randstad Meeting gaan houden.[/offtopic]

Welkom op het OOP.
 
dank u dank u *O*

weet ik gelijk hoe alle delen bij naam genoemd worden ;)
ik herkende het alleen als Irmscher delen d:)b
 
Welkom ik heb de auto wel eens gespot in naaldwijk ik denk als je zoek op het forum op de juiste plek dat je hem vindt

Erg leuk dt die auto nou hier op het forum is.

Mooie auto maar net wat joep zeg nu nog een irmscher grill
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan