Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

nieuwe Omega rijder erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt allemaal.

Irmscher grill ben ik al mee bezig :P , en eigenlijk moet die vleugel er ook nog af.. maar ivm met de gaatjes blijft die nog even zitten. In het echt is die ook minder lelijk dan op de fotoos :) :) )

ook wil ik de trekhaak eigenlijk vervangen door een afneembare. maar alles op zijn tijd.

@ sjors;
klopt dat ik eigenlijk als nickname macoe16v gebruik. dat kon ook omdat ik altijd 4 cil heb gereden. 8) maar nu maar 24v van gemaakt.<br /><br />-- 10 maart 2013 13:18 --<br /><br />foto's van de Omega moet ik nog maken, Maar even 3 van mijn calibra :)

file.php



file.php



file.php



gr,marco
 
werkelijk een schitterende Calibra ! prachtig die kleur, is dat Heliotrop ? alleen de uitlaat vind ik erg jammer, daar hoort een dubbele 4 kantige pijp onder met ronde binnenpijpjes *; (de originele Calibra Turbo einddemper)


Groetss,
Sjors
 
Welkom Marco,

Mooie Omega... maar mijne is toch mooier :P :+ (zoek hem maar op, hier op het forum... dan snap je hem wel, denk ik ;)).
We kunnen ook bijna een aparte Irmscher meeting gaan organiseren (en dan alleen de zilverkleurige! 7(8)7 ) Kom maar, kom maar, kom maar... ik hoor jullie hier al foeteren _O- _O-

Ik geloof dat ik de eerst komende meeting wat uit te leggen heb :D

Veel plezier hier.
:w Ruud
 
Bedankt voor alle leuk reacties! _/-\o_ _/-\o_

inmiddels zijn er bij mij ook al wat vragen ontstaan, maar die zal ik even apart posten.

@Sjors;
uitlaat is een noodgreep. Ik had een handgemaakt duplex systeem (maar wel gewoon van staal) en die was voor de 4e keer gescheurd.
en deze demper kon ik voor 40 euro overnemen, dus was ik even mooi gered.
Er komt weer een originele demper onder.

gr,marco
 
;) ;)

mooie cali heb je. had er een reactie bij gezet.
met die uitlaat is lastig verhaal. Toen ik de auto kocht was de smaak op dat gebied anders dan nu. ( de calibra heb ik al 9 jaar namelijk d:)b )
toen mocht het best geluid maken (beschaafd en donker) nu vind ik het mooier als dat soort dingen origineel zijn. :)

ik moet echt even plaatjes van de Omega schieten. maar het weer wil niet echt meewerken :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan