Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep

Verbannen
Colinh zei:
Vandaag kwam deze foto voorbij op het net, ik weet het zeker, zo'n bumper moet ik ook !! :9~ :9~



Gr Colin

Colin! :o Ene Mickey heeft er nog 1 liggen als het goed is, die kon ik toendertijd voor 175 euro overnemen van hem.

Hier de gebruikersnaam: <a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=198" onclick="window.open(this.href);return false;">memberlist.php?mode=viewprofile&u=198</a>

Hoop voor je dat ie hem nog heeft, zou mooi zijn want het zal haar goed staan! :)
Ik woon in de buurt van hem, dus ik wil best 'm best gaan bekijken voor je als ie 'm nog heeft. ;)
 
Vandaag de zomerwielen terug onder de omi gemonteerd.
Met de versleten michelins er terug onder is het weggedrag weer van goed naar barslecht
gegaan.
Donderdag gaan de nieuwe zomersloffen eronder.

Ik heb voor de eerste keer in mijn leven eens geopteerd voor een ander merk dan de
klassieke a-merken.
Het zullen Vikings worden.
Mijn maat is er uiterst tevreden over. Volgens de bandenboer zijn deze Noorse sloffen
gewoonweg goed en ze komen goed uit de tests.
We zullen zien hoe ze zich houden onder de omega.
Ik ben in ieder geval reuze benieuwd.
 

Colinh

Donateur 2023
Van Viking heb ik ook wel meerdere goede berichten gehoord, ben benieuwd wat jij ervan vind. Ik moet ook nieuw rubber hebben.




Gr Colin
 
Dit is em.

images-1.jpg
:)


Ik bedoel natuurlijk deze...

viking-pro-tech-ii-vara-235-45-w-94.jpg


Viking blijkt van Continental te zijn.
 
Nice Stijn !

Lekker cruisen, altijd goed.


@ Michel,

Ben benieuwd wat je ervaringen worden met deze band ;)




Zelf vandaag de aluminium interieur inleg vervangen voor een houten exemplaar.
Veel zijn liefhebber van de matte versie, ik echter van de ''glans'' versie.
Deze doet mij een beetje terugdenken aan mijn B1. Een beetje een eerbetoon dus.

Houtinterieur.jpg
 

Joep

Verbannen
Mooi hoor Lars! :) misschien val ik in herhaling, maar dat beige is en blijft goddelijk mooi! ;)<br /><br />-- 09 maart 2012 21:18 --<br /><br />Mooi hoor Lars! :) misschien val ik in herhaling, maar dat beige is en blijft goddelijk mooi! ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Joep zei:
Mooi hoor Lars! :) misschien val ik in herhaling, maar dat beige is en blijft goddelijk mooi! ;)

-- 09 maart 2012 21:18 --

Mooi hoor Lars! :) misschien val ik in herhaling, maar dat beige is en blijft goddelijk mooi! ;)

Op deze manier val je inderdaad in herhaling. >:)
 
@ opel_omega_steinmetz

woow dat ziet er echt mooi uit:O
ik vond mijn omega al mooi maar vergeleken met die van jullie is mijne toch niet zo mooi:(
druk opzoek naar ander interieur maar nog niets gevonden :(

Morgen komt me Katalysator er eindelijk onder heb ik al 2 weken liggen maar zo druk gehad vorig weekend dat er geen tijd voor had gehad.
morgen meteen me originele filter maar weer monteren maar eerst nog even filmpie maken van het sport geluid:).
en als het mooi weer is even gaan poetsen en me leer goed in de poets zetten
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Vandaag bij de VOD op onderhoud geweest, wat ditmaal beperkt bleeft tot olie en oliefilter.
Echter de voorste remschijven en blokken waren ook op.
Dat was al van de vorige keer aangehaald dat dit nodig zou zijn, dus alles even voorbereid:

Brembo OEM-aftermarket schijven die hier ook in de 'Remmenupgrade' gebruikt worden,
en EBC green stuff remblokjes voor de originele pompen.
20120310091947.jpg

By illuminat0r at 2012-03-10

Nieuwe schijf en blokje erop:
20120310104754.jpg

By illuminat0r at 2012-03-10

klauw dicht:
20120310105315.jpg

By illuminat0r at 2012-03-10

Ben benieuwd of hier nu iets meer uithoudingsvermogen mee te halen valt.
In ieder geval heb ik hier al wel even opgeschrokken van de brake-in coating, die er voor zorgt dat de remkracht nu nog verre van optimaal was!
Maar ik was gewaarschuwd, dus dat was al snel opgelost.
20120310104632.jpg

By illuminat0r at 2012-03-10

De Achterste blokken zijn nog niet gewisseld.

Ook de Standverwarming nog even uitgelezen met de Tech2, en daar kwam een gloeibougie naar boven, dus waarschijnlijk zal dat de reden zijn dat deze van de winter bij de echte koude niet meer wou starten...
Er is bij controle ook nog een stuurchappe gevonden met wat speling, dus daar toch maar eens stillekes aan werk van maken.
 

Vega

Medewerker
Administrator
@Goed werk Stijn, ben benieuwd wat je van die groene dingen vind. :b

Vandaag een aantal kunststof delen bij de spuiter opgehaald. De woonkamer ligt weer vol. :9~
Eens kijken of ik van de week tijd heb om het een en ander te monteren.

Tevens de Omega en de Volvo S40 van de vrouw gewassen.
 
Goed bezig allen!!

Ik heb vandaag een groot pakket binnen gekregen super stevig ingepakte trekhaak!
Vrouwtje kon hem zelf niet uit haar busje tillen :*) (Thanks, Lars)


Ook heb ik mijn Sport Stars opgehaald bij Wheelcare in Zeeland (nb), zien er weer als
nieuw uit, erg mooi geworden.
Daarna ben ik er gelijk mee naar mijn VBD gereden, aangezien ik de banden nog niet besteld had,
heb ik nu mijn velgen daar achter gelaten! als de nieuwe Micheline banden erom liggen ga ik
ze weer ophalen _/-\o_ (en dan zelf de wielen wissel doen)


Groetjes,

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan