Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Het verhaal van de half automatische achterklep gaat toch echt een vervolg krijgen.
Na lang wachten heb ik eindelijk wat gevonden dus vandaag snel even naar Schijndel om het op te pikken. *O* *O*

20120808_175159.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag een pakketje uit Duitsland ontvangen :)
IMAG0720.jpg

Na lang wachten toch mijn bumperlip ontvangen d:)b
IMAG0722.jpg


gr b
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@ Janneman nice, ja ik wist wel dat er een vervolg zou komen d:)b

@ Berry ik dacht dat het om die astra ging _O- , waar dat was het dus niet.

scu6 ook met jouw project.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Nice Jan !!


Maar heeft deze nu 2 telescopen die bediend worden door een motor ?
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Oke Jan, mooi gedaan en nu maar kijken of het gaat lukken, maar dat zal vast wel! :Y d:)b

@ Berry, blij dat het geen sinterklaas kadootjes was, want die pas niet door je schoorsteen geloof ik. :N
Maar de lip ziet er netjes uit helemaal top! d:)b
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

opel_omega_steinmetz zei:
Ziet er allemaal weer veel belovend uit, automatisch kofferdeksels, spoilerts :k


Deksel ! er is er nóg maar één die dit heeft ! :s


Heb vanmiddag de rechter koplamp van de GTS van ons paps gepolijst, deze begon écht lelijk te worden ! lijkt nu weer een nieuwe, andere kant is ook gauw aan de beurt :)




a59ldx.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Dat moet ik binnenkort ook gaan doen met die van mijn pa z'n GTS.. zijn ook behoorlijk ver heen.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag de spatlappen rondom vernieuwd, de een vindt het niets..... Qua looks ik eigenlijk ook niet, maar het scheelt me een hoop poetswerk op de carrosserie ;)

Ook vandaag de remslijtageindicatoren (mooie voor galgje) opgehaald, dus die gaan er zaterdag met de bumper en cold air intake onder :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Is ie al dichterbij de grond? :)
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Vandaag de spatlappen rondom vernieuwd, de een vindt het niets..... Qua looks ik eigenlijk ook niet, maar het scheelt me een hoop poetswerk op de carrosserie ;)


Ook vandaag de remslijtageindicatoren (mooie voor galgje) opgehaald, dus die gaan er zaterdag met de bumper en cold air intake onder

Het heeft volgens mij pas zin als je altijd door de bagger moet rijden.. En bagger spuit je er gewoon iedere week af met de hoge druk.


Hmm naar je bumper ben ik zeer benieuwd.. Ik denk dat die mooier is onder mijn Caravan 7(8)7





Gr Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Colinh zei:
IN2thaDO zei:
Vandaag de spatlappen rondom vernieuwd, de een vindt het niets..... Qua looks ik eigenlijk ook niet, maar het scheelt me een hoop poetswerk op de carrosserie ;)


Ook vandaag de remslijtageindicatoren (mooie voor galgje) opgehaald, dus die gaan er zaterdag met de bumper en cold air intake onder

Het heeft volgens mij pas zin als je altijd door de bagger moet rijden.. En bagger spuit je er gewoon iedere week af met de hoge druk.


Hmm naar je bumper ben ik zeer benieuwd.. Ik denk dat die mooier is onder mijn Caravan 7(8)7






Gr Colin

misschien rijd ie wel altijd door de bagger haha |:(
deed ik wel vaak met me 16 inch :)
en elke week wassen doe ik ook.

ben ook benieuwd naar de bumper zal zeker vet staan
en die lappen vind ik ook wel wat hebben :D

gr daan
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Hahaha probeer de bagger te vermijden, maar in ons altijd "zonnige" nederland vind ik het geen overbodige luxe met 3-4k km per maand ;)!

Gemiddeld was ik haar ook 2-3x per week dus is het niet noodzakelijk, maar ach voor het idee blijft ze nu "schoner"

@ Jacco,
Nee nog niet, wil het eigenlijk samen met nieuwe draagarmen doen, maar er is een kans dat ze er het weekend ondergaan. Dan staat ze toch op de brug om de bumper makkelijker te monteren.

@ Colin,
Ik denk dat je gelijk hebt, maar dan maar wat minder mooi onder die van mij ;) hahaha!

Foto's volgen natuurlijk ASAP! Kan zelf ook niet wachten!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

afgelopen zaterdag de airco pomp vervangen. viel gelukkig erg mee, ( met twee man drie kwartier ). d:)b
en vanmiddag even laten vullen.
en ik kan je vertellen, de biertjes blijven weer koud. *O*
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mooi netjes! Altijd fijn als de airco het weer doet :) ik vind het toch onmisbaar hoor, zeker in zo'n dikke auto waar je voor je plezier kilometers in maakt :)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Goed bezig geweest dus Frans! :) Mooi dat ie weer werkt. Een groot gemis als het niet meer werkt op hete dagen kan ik je vertellen...

Nou Johnny, net als mij zit jij ook echt niet stil! 8) Ben ook net als de rest erg benieuwd naar je Irmscher bumper! Volgens mij ben je de enige hier op het Portal die er daadwerkelijk 1 heeft op z'n Omega. Gaaf en uniek dus! _/-\o_

Ik heb vandaag de sluiting in m'n achterlichten/remlichten verholpen. Er was per ongeluk een draad tussen de moer en de carrosserie gekomen met het aandraaien tijdens de lampenunit-wissel.

Hier trouwens het langverwachte resultaat:

24p9h8y.jpg


En hier de rest... :) viewtopic.php?f=126&t=4051

Waar heb jij die voorlip gehaald Berry? Hij ziet er exact hetzelfde uit als mijne namelijk. ;) Al met al een dikke update! Ga je die onder je grijze 2.2 monteren? Zo ja, dan hebben meer 2.2 modellen op dit Portal zo'n lip, dan dat V6 modellen die hebben... :P En nee mensen, dit is geen sneer naar de V6jes... _O-
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Blij dat het weer verholpen is kerel :) kan je genieten van je achterlichten!
Ja jongen ik kan echt niet wachten.... Zit de hele dag naar mijn telefoon te staren totdat ik het belletje krijg dat ie klaarligt pfffff geduld hebben is niets voor mij haha!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Ja jongen ik kan echt niet wachten.... Zit de hele dag naar mijn telefoon te staren totdat ik het belletje krijg dat ie klaarligt pfffff geduld hebben is niets voor mij haha!


haha ja vervelend is dat he en zo'n dag duurt ook zo lang dan :P
had ik ook met mijne haha en werd dag later dan baal je dik.
Maar ben zeer benieuwd hoe het eruit ziet:)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag mijn kofferbakspoiler gedemonteerd om hem eindelijk op de goeie hoogte te plaatsen :) helaas is de kit die ik gebruikt heb, een hel om los te halen....

Dus ik naar de spuiter (vriend van me) hij kijken.... Dat wordt niets zegt ie!

#**## dacht ik, hij zegt nah probeer het wel ff met een caramelschijf en 5 minuten later, helemaal clean!

Pffff ontsnapt hahaha! Nog even m'n bumper bewonderd, die kan ik vanmiddag ophalen.... YES!!

Nu weer de schuur in en de kofferbakspoiler opnieuw wrappen en monteren op de juiste plek ;)

Fooootoootjes volgen snel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan