Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ieder zijn smaak Joep. En door de verschillende smaken zijn
we nu allebei blij ;)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag weer even bij Flipje op bezoek, en vanavond tijdens het inladen van de spullen bij -3gr nog twee keer een pffft pffft uit de rechter gasveer van de klep gehoord met het gevolgd de klep in je nek. Morgen maar weer andere erop zetten.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vega zei:
Vandaag weer even bij Flipje op bezoek, en vanavond tijdens het inladen van de spullen bij -3gr nog twee keer een pffft pffft uit de rechter gasveer van de klep gehoord met het gevolgd de klep in je nek. Morgen maar weer andere erop zetten.
Dat is minder prettig (of is dat te zacht uitgedrukt? -O-) :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

zo heren ben weer terug in het land reportage volgt een dezer dagen :9~
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Na vorige week een leuk pakketje te hebben ontvangen van Berry:


img2013010700068.jpg


Gelijk begonnen met de leeslampjes / instapverlichting. Helaas geen foto's -O-

Vandaag ondanks de sneeuw (ach is gewoon leuke regen waar je minder last van hebt,wel warm aankleden),begonnen aan mn mistlampjes:

dsc0117gr.jpg


Helaas nog geen werkende foto maar blij met de Karwei die de zekeringen ook na 6 uur aanbood, de lampen werken dus _/-\o_

Nu wachten op mn LED lampen en mn Dagrij relais voor het complete resultaat...
 

renepaul

Donateur 2024
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

TWA zei:
Na vorige week een leuk pakketje te hebben ontvangen van Berry:

Vandaag ondanks de sneeuw (ach is gewoon leuke regen waar je minder last van hebt,wel warm aankleden),begonnen aan mn mistlampen



En dan nog een lampje in je dashbord steken?
Heb het zelf ook uitgevoerd, en vindt het een van de mooiste mod's
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Klopt zag eerdere post al voorbij komen. Bij de Vec zat t lampje in mn schakelaar, bij de om in de tellerbak. Gelukkig nog lampjes zat van de Vec, dus dat klusje komt van de week.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Pakken het topic weer een op...why start your own topic 8)

LED mistlampjes en LED T10 stadsverlichting binnen gehad. Nu nog de mistlampjes op de mistschakelaar geschakeld, strax stand alone als dagrijverlichting. Snel Ff het relais bestellen bij de VOD, till then de volgende setting:

Met alleen stadslichtjes en mistlampen (zien er gelig uit maar zijn spierwit in real life)

dsc0121tqn.jpg


En met Xenon er bij

dsc0122xl.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mooi snoetje :9~

Ik heb vandaag stadslichten voor vervangen voor oranje gloei, vind ik wel mooi staan bij mn US module.




Gr Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Heeft ook zeker iets moois! Zijknippers ook nog eens doorverbinden?

Plaats eens een foto *O*
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Zijknippers lijkt me wel mooi hoe Peter het op de B1.99 had, Catera zijlijst. Classic B1 hoeft ze nog niet te hebben, datum weet ik niet precies, maar zoiezo 1997 hoeft ze niet.



Gr Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

zijknippers in de schermen is van ''98 apk verplicht
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Gisteren me accu vv op eens na 3 weken stilstand van me omi deed hij wel heel moeilijk

7(8)7 whaa eigenlijk starten hij gewoon niet maar nu weer wel met een hele versen :9~
 

Andrew

600.000
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag een bezoekje aan het winkelcentrum van spijkenisse gebracht om iets op te halen. Alleen had ik al een paar dagen geen notie genomen van de BC-melding dat het ruitensproeier-reservoir leeg begon te raken. Dat werd dus een hele tour met smeltende en bepekelde sneeuw op de wegen 8)7 Bij thuiskomst dus toch maar even gevuld en de voorruit even schoon gemaakt. En hopelijk ergens de komende week eens goed wassen, want de Omega is zeldzaam smerig op dit moment |:(

Andrew
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Hier is de sneeuw en het zout mooi aan het wegspoelen, morgen maar even goed afspuiten want het lijkt nu nergens op idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan