Heren,
Na een half jaartje weg geweest te zijn, kom ik binnenkort weer terug met een Omega.
Mijn vorige was een B1 3.0 MV6.
Nu is mijn ook gevallen op een B2 2.5 DTi uit 09-2003 met 203.000 km NAP, Executive uitvoering.
Volledige onderhoudshistory is bekend.
Mijn vraag aan jullie is echter, waar moet ik op letten straks bij de proefrit.
Wat zijn de zwakke punten van deze motor ?
Volgens mij is een BMW 2.5tds dieselblok en een BMW 5traps automaat.
Wat ik wel jammer vind is dat de originele radio eruit verwijderd is en er een normale enkel DIN ingezet is.
Zijn de originele radio's nog te verkrijgen ? en zoja... tegen welke gemiddelde kosten ?
Na een half jaartje weg geweest te zijn, kom ik binnenkort weer terug met een Omega.
Mijn vorige was een B1 3.0 MV6.
Nu is mijn ook gevallen op een B2 2.5 DTi uit 09-2003 met 203.000 km NAP, Executive uitvoering.
Volledige onderhoudshistory is bekend.
Mijn vraag aan jullie is echter, waar moet ik op letten straks bij de proefrit.
Wat zijn de zwakke punten van deze motor ?
Volgens mij is een BMW 2.5tds dieselblok en een BMW 5traps automaat.
Wat ik wel jammer vind is dat de originele radio eruit verwijderd is en er een normale enkel DIN ingezet is.
Zijn de originele radio's nog te verkrijgen ? en zoja... tegen welke gemiddelde kosten ?