Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ontmoeting met bambi :(

Hoi mede omni rijders,

Helaas kon ik afgelopen week niet aanwezig zijn in Dronten door omstandigheden.
Afgelopen donderdag nacht is mijn moeder overleden na een lang gevecht tegen de kanker...
Vrijdag en zaterdag dus van alles wezen regelen en druk druk druk..

Daardoor ben ik vannacht een stukje wezen rijden over de dijk bij ons om even lekker op de dijk te gaan zitten en uitwaaien.
Bij het terugrijden stapte bambi met zn zotte kop voor een 100km/u rijdende omni, de mijne dus.. en volgde er een grote rotklap..
met de nodige moeite heb ik de auto aan de kant kunnen zetten en de verzekering etc gebeld en van alles laten regelen door hen..
De auto is momenteel afgesleept door de verzekering en dinsdag verder kijken.

Op het eerste gezicht was mn motorkap, linker koplamp, bumper, gril naar de kloten..
Volgens de sleper was ook mn radiator defect, maar motorisch deed de auto het nog..

Nu maar kijken wat te doen met de auto hierna, want eerlijk.. ik ben verslingerd aan de omni..
omnicrash.jpg

Ik heb 1 foto gemaakt in het donker, maar echt goed te zien is het niet.
 
Goh wat een verhaal man!! Sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder, gecondoleerd. Ja en die beesten lijken onschuldig, tot ze je bumper raken....
 
motorkap iig al vervanger voor gevonden als het de juiste kleur is :)
<a class="postlink" href="http://link.marktplaats.nl/555306882" onclick="window.open(this.href);return false;">http://link.marktplaats.nl/555306882</a>
 
Gecondoleerd met je moeder ,
klinkt misschien hard maar misschien is het beter zo ...
Heeft ze eindelijk geen pijn meer ;(
En eindelijk ook rust ...
Ik wens je veel sterkte hier in ...

Klote voor je omi :(
Hoop dat je snel bericht krijgt van de verzekering
en dat het netjes opgelost wordt :Y
 

Colinh

Donateur 2023
Goh wat een rot verhaal man, sterkte ermee!

Wees in ieder geval blij dat je niet een uitwijking heb gemaakt en niet van de weg ben geraakt.




Ik heb voor je een voorbumper Z147(jouw kleur) zonder mistlampen als je wilt, mag je voor niks hebben.




Gr Colin
 
Hallo Ronny,

Gecondoleerd met het verlies van je moeder en ik hoop voor je dat je Omega weer snel is gerepareerd.

Groet,

Walter
 

Vega

Medewerker
Administrator
Gecondoleerd met het verlies.

Zo dat is best heftig, iets waar je op zo'n moment helemaal niet op zit te wachten.
Hopelijk is het weer snel gemaakt.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is geen fijne week geweest zo. :N

Gecondoleerd en sterkte, zowel met het het verlies als de schade. Ik hoop dat dat laatste meevalt, al zal het verzekeringstechnisch wel lastig worden met de dagwaarde.

Motorkap en zijscherm zijn bij ons ook nog aanwezig, helaas niet in de juiste kleur.
 

yoyo

The UK brothers
Ronny heel veel sterkte toegewenst bij de verwerking van het verlies van je moeder.

Tevens hoop ik voor je dat de Omega van je weer snel goed rijdend door het landschap hobbeld.
 
Gecondoleerd !

Die schade komt later wel weer.
Mocht je er belang bij hebben: ik heb nog koplampen liggen (matte en heldere), grill en mistlampen.


Groetjes

Lars
 
Zo dat is niet mis zeg !!

Veel sterkte toegewenst met het verlies van je Moeder, vreselijk...


Je Omega komt wel weer goed, en zo te zien hoef je om onderdelen ook niet lang te zoeken.




Groet,
Sjors
 
Bovenaan