Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ontmoeting met bambi :(

Vega

Medewerker
Administrator
Zo Ronny, dat heb je snel voor elkaar.
Ziet er goed uit, jammer dat de volgende meeting nog ver weg is.
 
omg jij bent erg Jacco...
Maar ik als fotofiel ;) ben zeker van plan om zodra ik de omi heb opgehaald een aantal foto's te maken..
Daarna maar eens aan het poetsen slaan denk ik :)
 
Hey Joep,

Ik was een beetje aan het rondsnuffelen om te kijken wat een B2 me zou kosten... per pure toeval kwam ik er 1 tegen op 5 minuten van mn huis vandaan.
Daar aangekomen dacht ik das een mooie B2 2.5, maar de garage had al een afspraak staan met een jongen die ook kwam kijken en werd ie voor 1700 voor mn neus weggekaapt.. dat was ff balen. :h
Thuis aangekomen ging ik ff aan de koffie, beetje rondbladeren en zag ik deze.. tja wel duurder, maar toch maar ff bellen en kijken.
Alles zag er netjes uit, reed soepel.. nog een rondje kijken om de auto, auto ff omhoog gehad.. ok ik was verkocht.. of beter gezegd, de auto was verkocht.. aan mij :Y :Y

ik zit nog even te kijken naar de opties.
Ik zou de 2.5 de opslag in kunnen doen om er een hobby project van te maken of als reserve auto.
Ik kan natuurlijk ook de 2.5 (in onderdelen) de deur uit doen.

twijfel nog een beetje.. daar ga ik eens op mn gemakje naar kijken.
 

Joep

Verbannen
Tof dat je uiteindelijk een 3.0 hebt aangeschaft! Jammer dat je dat net niet voor de meeting was gelukt haha! ;)

Ben benieuwd wat je ermee gaat doen, op je gemakje opknappen is wel een leuk idee overigens.
 
Mooie wagen hoor, echt netjes. Veel plezier ermee en ik zie hem wel op de volgende meeting.
En kijk uit voor overstekend wild ;) .

Gr. Paul
 
Die ziet er goed uit man _/-\o_
Moet ik WEER uitkijken naar een andere ..
Ik hou t straks niet meer bij :s
Misschien is een keer een fotoshoot houden ?
 
hahaha Sander :)

Fotoshoot was ik zeker wel van plan, uiteraard het standaard plaatje voor de Batavia en op de dijk natuurlijk, maar ik wil ook nog eens wat apparts als locatie vinden voor de nieuwe omi :)
 
Ronny , als je richting Dronten rijdt dan wel via de landerijen he ;)
Dak heb je rechts die hele nieuwbouwwijk en links het water ...
Als je op de rotonde dus 3kwart gaat richting water en dan weer naar rechts
heb je daar een mooi grasveld langs het water :Y
Dan krijg je zoiets _/-\o_
11syotf.jpg

Maar richting de paarden manege moet je ook nog een
mooie plek hebben volgens mijn vrouwtje ...
Weet alleen niet precies waar ...
Maar dat zie ik zaterdag want dan ga ik ook weer een fotoshoot houden
 
Bovenaan