Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opvolger Omega (het grote detail plan vanaf pagina 2)

Mooi wagen. Heb hem al in het echt even mogen bewonderen.

Heb je de hele bumper gespoten of alleen een klein stukje?
 
Dank voor de leuke reacties d:)b

@ Stefan: er is niet gespoten aan de auto.
Ik ben gaan wetsanden, dat betekend dat je de krassen er (indien mogelijk) gaat uitschuren met super fijn schuurpapier.
Daardoor krijg je dus een matte lak zoals op de 2e foto te zien is.
Dit matte kun je, met de juiste spullen, echter zo weer omtoveren tot hoogglans.

Echter wel een techniek waar ervaring, lef en heeeeeeeel veel geduld voor nodig is.


Groetjes

Lars
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
mooi gedaan Lars,

vooral deze foto in het grasveld, het is dat je een wiel en handgreep ziet anders zou je denken "wat een mooi grasveld" :Y

DSC09922_zps7c048afc.jpg


de audi lijkt wel een Cameleon, gaat helemaal op in de natuur _/-\o_

Grt. Hans
 
opel_omega_steinmetz zei:
Dank voor de leuke reacties d:)b

@ Stefan: er is niet gespoten aan de auto.
Ik ben gaan wetsanden, dat betekend dat je de krassen er (indien mogelijk) gaat uitschuren met super fijn schuurpapier.
Daardoor krijg je dus een matte lak zoals op de 2e foto te zien is.
Dit matte kun je, met de juiste spullen, echter zo weer omtoveren tot hoogglans.

Echter wel een techniek waar ervaring, lef en heeeeeeeel veel geduld voor nodig is.


Groetjes

Lars
Oh, oke. Nooit gedacht dat je het zo ook nog kon doen.
 
Ik deel niet dezelfde hobbie als jouw, netjes wassen is voor mij genoeg!!

Maar hulde en respect voor het resultaat, zie er idd echt weer als nieuw uit!!!
 
Wouw! Echt super strak geworden zeg!
En die veeg op de bumper verbaasd me echt dat je daar op die manier niks meer van ziet.
Ik moet zelf ook nodig aan de bak met m'n nieuwe, alleen de tijd moet ik even vinden. En ik heb nog lang niet alles wat op je laatste foto staat :-).

Gr. Paul
 
Super Lars!!! Kan ik de mijne ook een keer langs brengen :p

Ik heb het geduld niet voor dit soort klusjes maar sta elke keer te kijken hoe ontzettend mooi een auto wordt nadat je er een "beetje" zorg aan besteed.
 
Dank voor jullie leuke, prachtige en hartverwarmende reacties.
Ik ben zelf ook zeer content met het resultaat.

@Cjibclient (Andre) Langsbrengen kan altijd.
Ik doe wel vaker autos van klanten.
Mocht je daadwerkelijk een detailbeurt overwegen: stuur rustig een PM.
Je woont notabene om de hoek ;)


Groetjes

Lars
 
volgens mij zitten je handen vol blaren met dit super werk wat je geleverd heb.
Hier heeft iid heel veel werk in gezetten, wat een pracht resultaat van dit noeste werk.

Ik hoop dat hij lang zo blijft glimmen van binnen en van buiten, zou zo zonde zijn
als je er over een maand niets meer van ziet.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Daar ga je lang lol van hebben, al zit er nog zo'n laag vuil op dan zie je nog steeds een mooie diepte in de lak dankzij het polijstwerk. De langste periode tussen mijn DAP sessies is tot nu toe een keer 14 maanden geweest @ B2 en voor ik begon was het effect nog steeds daar. Gezien Lars zijn uitgebreide werk zal hij daar ook nog lang plezier van hebben.

Heerlijk ook als je alles in je interieur zo minutieus hebt gereinigd, de duur daarvan is in handen van de bestuurder maar ook dat zal wel goed zitten. :Y
 
Bovenaan