Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Radio Philips bose systeem uit wisselen met ?

Ik heb net een MV6 uit 99 aangeschaft , daar zit een Philips radio met blaupunkt wisselaar .

Nu is mijn vraag, zou ik mijn radio kunnen uitwisselen met een andere Radio ( plug & play ) of komt er meer bij kijken ? en zijn er mogelijkheden om de uitgewisselde radio ook te kunnen weergeven op de display ?

Ik hoor graag van iemand !

Mvg
Richard
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Uitwisselbaar is hij wel, ook met Bose systeem zijn er alternatieve opties, maar helemaal plug & play is dat niet.

Sjors is daarmee bezig, zit nog in de testfase. Wet in ieder geval duidelijk is is dat de radio 2 pre-outs dient te hebben om het werkbaar te kunnen maken.
 
Ik weet hoort niet in dit topic thuis,maar idd ik heb de zilveren gekocht , ik moet ff uitzoeken hoe ik Foto erop zet.

Komt er zo snel mogelijk aan.

mvg
Richard
 
weet iemand hoe dat bose systeem in elkaar zit ?

Zit er achter de radio nog een versterker die de speakers aanstuurt ofzo ! , kan iemand mij uitleggen hoe dat ongeveer in elkaar zit ?

Mvg
Richard
 
B-Buster zei:
Er zit een soundprocessor onder je hoedenplank, die stuurt het systeem aan.

en deze fungeert dan ook als versterker ? , of gaat dat signaal dan weer terug naar de radio en dan daarna weer naar de speakers ?

Mvg
Richard
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die soundprocessor stuurt signaal naar de speakers. Je hebt dus een HU nodig die overweg kan met de soundprocessor (vandaar 2x pre-out) of je moet de hele handel incl. speakers vervangen.
 
B-Buster zei:
Die soundprocessor stuurt signaal naar de speakers. Je hebt dus een HU nodig die overweg kan met de soundprocessor (vandaar 2x pre-out) of je moet de hele handel incl. speakers vervangen.

dan fungeert de soundprocessor dus ook als versterker,de HU stuurt dus alleen maar signaal uit! .

heeft iemand al geprobeerd een aansluiting voor ipod of usb aan de standaard radio te maken ?

Mvg
Richard
 
ik heb iemand gevonden die voor mij een usb/Mp3 aansluiting kan maken, en dat voor een acceptabel prijsje en geen FM modulator . dus dat gaan we maar ff doen. en voor de rest blijft het dan origineel.

Helemaal top!
 
Bovenaan