Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Re: Mijn Omega b2 update 10-6-2012

Re: Omega in wintermodus(alvast zomerwielen gescoord.30-12-2011)

Taqs zei:
De winterset vind ik het mooist. Wat betreft het verlagen van de auto, is het ook mogelijk om de auto te verhogen? Ivm een klacht aan mijn linker heup gaat instappen niet zo makkelijk. Misschien een stomme vraag maar van de volvo of volkswagen zie ik ook wel eens een verhoogd model.. Groet, hardy.
Je kaapt een topic, mare is 24" chrome nix? super hip Google maar eens op 'donk' ;)
 

Joep

Verbannen
Re: Omega in wintermodus(alvast zomerwielen gescoord.30-12-2011)

De winterset vind ik het mooist. Zoals gezegt passen deze niet bij de Omega :P

Zoiezo heb je al een donkere kleur Omega, en met donkere velgen vallen juist die velgen niet mooi op. Onder een zilverkleurig of goudkleurige Omega juist wel!
 
Re: Omega in wintermodus(alvast zomerwielen gescoord.30-12-2011)

ik ben van plan om toch maar eens mijn omega te verlagen..
maar wil niet al te veel comfort inleveren..dus dacht ik zelf aan een cm van 3 of 4..
iemand suggesties?
gr.
 
Re: Mijn Omega b2

Die heb ik ook Eibach....

Super strak door de bocht -3 a 4cm..... maar levert toch wel aardig wat comfort in hoor.....

1e88q1.jpg


Staat iig. super!
 

Joep

Verbannen
Re: Mijn Omega b2

0rudy0 zei:
lever je bij 3-4 cm al veel comfort in...hmm dillema..
Als ik zo naar jouw avatar kijk, dan vind ik dat jouw Omega al erg mooi op z'n wielen staat. :*)
 
Re: Mijn Omega b2 nieuwe foto 24-3-2012

Nou ik heb dus mijn omega verlaagd door middel van 3cm eibach veren...gelijk mijn winterwielen eraf gehaald en mijn zomerwielen gemonteerd met nieuwe bandjes inmiddels is de egr afgedopt mijn geluidsinstalatie zit er eindlijk in inc. parrot mki (jammer genoeg kreeg ik mijn orignele radio niet werkend in combinatie met de rest dus die is er uit..)en een sierstukkje gelast op de originele demper vandaag heerlijk schoongemaakt en gepoetst dus mooi weer voor fotoss haha morgen naar heaven on wheels in anderlecht :D ben benieuwd of er nog mooie ommie zulle zijn...


Foto-NZWE6WCQ.jpg

Foto-RRO3NAW8.jpg

Foto-H6NDO4XC.jpg
 
Re: Mijn Omega b2

Merciii t was wel een drukke bedoening or in belgieland pff...wel nog een andere omega zien staan..een b1 met airride..
 
Re: Mijn Omega b2

Dankjwel :D denk dat ik het nu weer even op een laag pitje zet met de omega..heb nog een hobby auto staan en aangezien de zon goed schijnt wil ik hem vaker gebruiken...(golf 1 cabrio....)
 

Joep

Verbannen
Re: Mijn Omega b2

Zo Rudy, dat ziet er gelikt uit! :)

Ik ben je niet tegen gekomen in Belgie, ik was daar namelijk met de familie een weekendje weg... :P
 
Re: Mijn Omega b2

Dankje Joep,
k was naar een meeting in Anderlecht :) weer eens na n lange tijd met wat vrienden op een meeting
 

Joep

Verbannen
Re: Mijn Omega b2

0rudy0 zei:
Dankje Joep,
k was naar een meeting in Anderlecht :) weer eens na n lange tijd met wat vrienden op een meeting
Ik was in Maasmechelen, in het plaatsje Zutendaal.

Jouw Omega is een mooie voor een meeting! :) Hoop 'm dan ook op een OOP meeting tegen te komen! :)
 
Re: Mijn Omega b2

Dankje..alhoewel naar me ommie bijna nie na gekeken werd..der stonden echt megaveel vw audi mercedes bmw..vrij jong en teveel geld ingepompt..
minimaal 19inch airride en dt soort spul...mercedes met bentley wielen, audi met mercedes wielen, vw met landrover wielen..enz..
wie weet verschijn ik wel op een OOP;)

haha gr.
 

Joep

Verbannen
Re: Mijn Omega b2

Veels te overdreven voertuigen dus. Jammer man! :) Op een OOP meeting word elke Omega groots gewaardeerd. :P
 
Bovenaan