Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

rwd meeting roermond 27-9 tot 29-9

Hallo oop

Wie heeft zin om een dagje naar een rwd meeting te gaan...

Deze vind plaats in Roermond op terreinen van camping hatenboer. .
Ze wordt georganiseerd door opelpower.nl

Er wordt een zeer grote opkomst verwacht van achterwiel aangedreven auto's met opel in de meerderheid. .
Zowel oude als nieuwe auto's en de tuningscene zullen hier te bezichtigen zijn.

Nu was mijn idee om met onze OOP leden aanwezig te zijn...
Dan hebben we ook gelijk een OOP meeting. .. mss kan er wat merchandise verkocht worden van OOP.

Iedereen wat geïnteresseerd is gelieve zich hier aanmelden zodat we met zn allen een spetterende entree kunnen maken.

So sign up for some nostalgische momenten voor jong en oud...

Greetz sean


Dus tot zover aanwezig lijkt mij zaterdag ook de meest geschikte dag...
Sean
Colin
Jack
Omegast
Jacques
Richard66 ovb

Het word al een leuk groepje precies wie heeft er een tent mee haha... :Z
 
Ik zal een lijstje bijhouden voor de mensen die mee willen gaan kan zijn dat als je met je auto het terrein op gaat een euro of tien moet betalen...

Laat groeien die lijst zou ik zeggen...

Greetz sean
 
Enkele reis is voor mij 310 km.maar zal zeker proberen te komen.komt de omega ook weer goed op temperatuur. Is ook wel even leuk dagje uit.
 
Zaterdag de 28ste is prima voor mij... als we dan ergens afspreken bv parking gamma ofzo dan kunnen we in convooi oprijden naar de meeting nu zien of we een van de bestuursleden ook meekrijgen dan is het feest compleet

Greetz sean<br /><br />-- 24 aug 2013 20:16 --<br /><br />Zaterdag de 28ste is prima voor mij... als we dan ergens afspreken bv parking gamma ofzo dan kunnen we in convooi oprijden naar de meeting nu zien of we een van de bestuursleden ook meekrijgen dan is het feest compleet

Greetz sean
 
Of bij echt aan de esso bedoelde de gamma in roermond naast intratuin.... maar komt goed andere leden komen van andere kanten. ..

Gr sean
 
omegast,

Goed we houden het gewoon op de 28ste dan... tegen 11uur in roermond verzamelen lijkt mij een schappelijk tijd.. Greetz sean
 

Colinh

Donateur 2023
Waarschijnlijk heb ik zaterdagmiddag toch wat, maar ik denk dat ik 's avonds wel kom en dan gelijk de nacht blijf cameren, zal er zondag dus wel hele dag zijn.
 
Colinh zei:
Waarschijnlijk heb ik zaterdagmiddag toch wat, maar ik denk dat ik 's avonds wel kom en dan gelijk de nacht blijf cameren, zal er zondag dus wel hele dag zijn.

Dat is een goeie colin neem je bier mee...

Gr sean
 
Zo nu de maand september is aangebroken komt de rwd meeting snel dichterbij. ..

Zijn er nog gegadigden voor mee te gaan op zaterdag 28/9...

Graag Uw reactie aub...

Greetz sean
 
als ik kom zal het niet om 11 uur zijn maar s middags zal wel geen probleem zijn toch, komen er nog meer van het forum ik hoop het wel
 
Bovenaan