Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

rwd meeting roermond 27-9 tot 29-9

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik denk niet dat het voor mij de zaterdag gaat worden, maar zondag mogelijk wel. Ook afhankelijk van of er dan nog mensen van hier gaan.
 
B-Buster zei:
Ik denk niet dat het voor mij de zaterdag gaat worden, maar zondag mogelijk wel. Ook afhankelijk van of er dan nog mensen van hier gaan.

Aan de reacties te zien zal het wss bij dit groepje blijven...

Greetz sean
 

Colinh

Donateur 2023
Zoals het er nu uit ziet ben ik er ook zaterdag en zal zondag met de middag weg gaan.
 
Hallo oop

Aangezien de meeting voor de deur staat zijn er mss nog gegadigden voor mee te gaan.. ik wou samen met de mensen wat van zuid limburg komen afspreken bij esso bosserhof in Echt op de a2 rond het middaguur... mss eerder als er mensen vroeger willen gaan. Keep me posted...

Greetz sean 7(8)7
 

richard66

500.000+
Zijn er ook nog mensen die langs Roosendaal komen dat we ergens kunnen afspreken

P/s wat is het adres waar het plaats vind.

Gr, Richard. :b
 
richard66 zei:
Zijn er ook nog mensen die langs Roosendaal komen dat we ergens kunnen afspreken

P/s wat is het adres waar het plaats vind.

Gr, Richard. :b

Adres is hatenboer, Roermond is op een camping met de zelfde naam..

Gr sean
 
Zijn er nog mede oopers die mee willen gaan hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Voor de oopers uit zuid Limburg hoe wat en waar voor samen te komen ik blijf erbij rond elf uur op tankstation bosserhof in Echt op de a2... graag uw reactie zodat ik niet onnodig sta te wachten op jullie d:)b...

Gr sean 7(8)7
 
Zo morgen is het zover ik neem aan dat ik de lijst kan sluiten.. de mensen die mee gaan kan ik die verwachten om 11uur bij de esso???

Graag jullie antwoord nog...

Greetz sean
 

richard66

500.000+
goede morgen heren .

Ik was gister even naar Roermond afgerijst om daar even wat opels te bekijken stonden mooie auto,s bij
heb zelfs de kleuren opel Rekord ,s gezien die wij vroeger ook thuis hebben gehad echt in super staat . :Y

maar waar waren al die omi,s die gister zouden komen we waren maar met 3 omi.s , :S

wij zelf waren om 12.30 tot 15.30 geweest en we moesten nog even naar Venray .

gr Richard. :b<br /><br />-- 29 sep 2013 11:15 --<br /><br />goede morgen heren .

Ik was gister even naar Roermond afgerijst om daar even wat opels te bekijken stonden mooie auto,s bij
heb zelfs de kleuren opel Rekord ,s gezien die wij vroeger ook thuis hebben gehad echt in super staat . :Y

maar waar waren al die omi,s die gister zouden komen we waren maar met 3 omi.s , :S

wij zelf waren om 12.30 tot 15.30 geweest en we moesten nog even naar Venray .

gr Richard. :b
 
nou jongens,ik moet zeggen dat julie niet veel gemist hebben eigenlijk. er stonden inderdaad mooie omi's en ander mooi spul.maar viel toch wat tegen eigenlijk,niet slecht ofzo! maar toch.echt sfeer was er niet.maar heb er geen spijt van.en leuk werd het nog met richard66 en seanwillems met zijn oranje velgen 8) bedankt jongens!
 
omegast zei:
nou jongens,ik moet zeggen dat julie niet veel gemist hebben eigenlijk. er stonden inderdaad mooie omi's en ander mooi spul.maar viel toch wat tegen eigenlijk,niet slecht ofzo! maar toch.echt sfeer was er niet.maar heb er geen spijt van.en leuk werd het nog met richard66 en seanwillems met zijn oranje velgen 8) bedankt jongens!

Geen probleem andre was wel geweldig een middagje lachen heb me wel geamuseerd. ...

Greetz sean
 
Bovenaan