ha luitjes. Zijn we weer. De blitz doet t redelijk goed. Lekker toeren en fluiten met t turbootje. Heerlijk. Alleen als ik n noem eens wat 15 minuten op de snelweg rij en ik laat t gas n keer los om de afrit te nemen, gaat ie daarna haperen. Soms gaat t even over als ik m flink op t gaspedaal druk. Maar ben ik dan weer op snelheid en gooi t gaspedaal naar behoefde snel heid, weer haperen. Zet ik de blitz stil en zet de motor uit om m daarna weer te starten, is t verhaal weer over en loopt ie weer prima. Moet er even bij vermelden dat t ritten waren in de regen, maar ik durf t daar niet de schuld te geven. Daarvoor loopt ie " te netjes onregelmatig". Er zit een regelmatige hapering in. Vroep..vroep..vroep...vroep... En de turbo vluit in t zelde regelmaat mee. Ik heb eens gelezen dat de brandstofpomp in de tank niet continue draait, maar alleen bij starten en koude motor en zoiets. Zou t daar mss aan kunnen liggen, dat ie bij de lange rit de pomp op t blok genoeg aanzuigt door de "flow die die dan heeft door de langdurig hoge toeren. En dat ie na gas los niet genoeg brandstof meer krijg oid????? Pffff...lang verhaal hahahah. Ik hoor t wel. Ajetoo...