Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Terug in de Omega

Beste allemaal,

Ik ben sinds gisteren middag weer in het bezit van een Omega. Dit keer is het een B1 uit 99. Uitgevoerd als Diamond edition met een x20xev onder de kap. Uiteraard heeft ze op deze leeftijd wat extra aandacht nodig. Van binnen en buiten zal het een en ander worden aangepast richting de B2 serie. Als eerste staan nieuwe sloffen en stuurwiel op het programma. Wat er voor de rest allemaal gaat komen en in welke volgorde komt hier ook allemaal voorbij. Als de andere sloffen eronder liggen zullen er nog meer foto's volgen d:)b

IMG_20150203_WA0002.jpg


Groetjes,
Matthew
 

tonboy

Verbannen
Top. nette kleur.
Verbaas je trouwens niet over ontbrekende bedrading, heb ook een daimond van eind 1998 en voor die laatste auto's uit de B1 serie is er beknabbeld op bedrading. Niets voorbereid helaas.
 

ommie b2

Heer van Stand
Jeeeh Matthew, wat gaaf en de kleur is helemaal goud natuurlijk :> :Y d:)b

Veel plezier met en veilige kilometers gewenst in dit juweeltje

Toedels Yvonne
 

richard66

500.000+
Mooie kleur Matthew ,

Ziet er goed uit zo te zien , Veel plezier en veilige kilometers d:)b

Wat je zegt die zwarte wielen is het net niet _O- _O-

Als je nog bedrading nodig heb ik heb nog een B1 MV6 staan met alle toeters en bellen ;)

Gr Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Mooie wagen. Prima keus!
Beige leder had ie volgens mij pas verkocht. Zonde, had er mooi uit gezien denk ik in combinatie met de buitenkant. :Y

Zit hier al iets van leder in, Matthew? Zwart leder met een zwarthouten dashomlijsting vind ik persoonlijk het fraaist voor in een B1.
 
Dank heren! Ze heeft wel wat aandacht nodig, maar dat krijgt ze allemaal :Y

Morgen zal ze nieuwe sloffen krijgen. De velgen die er nu onder zitten zijn standaard 15 inch stalen velgen. Helaas geen wieldoppen bij. 1tje zal binnen in de auto gaan als reserve wiel (huidige is versleten en lek...) en de rest mag een andere Omega met pech helpen d:)b Van buiten zal ze ook een fris koppie krijgen en een mooi kontje. Maar kleine stapjes per keer! Van binnen weet ik nog niet precies wat ik ermee ga doen. Zit nu stof interieur in met van die gekke kleuren patroontjes. Moeten plaats gaan maken voor stoffen b2 interieur. Ook wil ik de deurpanelen veranderen. Geen stof maar zwart leer of b2 panelen, ben ik nog niet uit. Zal het vanzelf wel uitwijzen wat het worden zal.

@Jacques, ik had inderdaad een B2, maar die heb ik toen weggedaan omdat ik auto van de zaak kreeg. Omdat het financieel toen aantrekkelijker was om die ook prive te rijden heb ik dat maar gedaan. Maar nu met een groter contract toch weer gaan kriebelen een Omega, en daar kwam ze :s

Groetjes,
Matthew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Klinkt goed. Ik heb binnenkort nog een reden om hem in het echie te komen bewonderen, ben benieuwd. :)
 
tonboy zei:
Top. nette kleur.
Verbaas je trouwens niet over ontbrekende bedrading, heb ook een daimond van eind 1998 en voor die laatste auto's uit de B1 serie is er beknabbeld op bedrading. Niets voorbereid helaas.


das niet helemaal waar ton,ik had er ook een en alles lag er zelf de aansluiting van de achterbank vw het enige wat er niet in zat was de bose stekker
 

tonboy

Verbannen
En die zat er bij mij nou juist wel in... maar bedrading voor elektrisch bediende achterramen, verwarmde achterbank, zonnekleppen met verlichting, zelfdimmende binnenspiegel, leeslampen achter, enz... helaas bij mij niet. [emoji20]
 
tonboy zei:
En die zat er bij mij nou juist wel in... maar bedrading voor elektrisch bediende achterramen, verwarmde achterbank, zonnekleppen met verlichting, zelfdimmende binnenspiegel, leeslampen achter, enz... helaas bij mij niet. [emoji20]


heb jij er dan misschien eentje gekocht die al gestript was voor die kabels misschien _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Barry, jij had een Onyx. Daar zit heel wat meer in dan in een Diamond. Die Diamond is geen crisisuitvoering omdat het de laatste B1 was, die hebben ze een gewoon niet voorzien van een aantal zaken om hem goedkoper te houden.
 
Bovenaan